Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق ضمن تأکید مجدد بر لزوم مذاکره با بغداد اوضاع اقتصادی در اقلیم کردستان را بحرانی توصیف کرد. آفتاب‌‌نیوز : نچیروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که جریان های سیاسی موجود در اقلیم کردستان معتقدند که باید در مرحله آتی مذاکرات با بغداد شروع شود.
به گفته او جریان های کُرد عقیده دارند که یک جریان سیاسی به تنهایی نمی تواند مسئولیت مذاکرات را برعهده داشته باشد و همه جریان های سیاسی اقلیم با تقسیم اداره اقلیم کردستان مخالف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که بعد از دیدار هیأت اتحادیه میهنی کردستان عراق و حزب دموکرات کردستان در شهر سلیمانیه در جمع خبرنگاران سخن گفته تأکید کرد که برخی در داخل اقلیم معتقدند که باید ابتدا انتخابات پارلمانی در سریعترین زمان ممکن برگزار شود در حالی که گروه دیگری معتقدند که اولویت با تشکیل دولت موقت است.
نچیروان بارزانی گفت هیأتی که قرار است از اقلیم کردستان راهی بغداد شود از اعضای دولت اقلیم انتخاب خواهد شد و تأکید کرد که برای پشت سر گذاشتن مرحله حساسی که اقلیم کردستان با آن دست و پنجه نرم می کند باید صفوف نیروها و جریان های سیاسی کُرد متحد شود.
وی تأکید کرد که اوضاع اقتصادی اقلیم کردستان به حدی بحرانی است که همه جریان ها باید با دولت اقلیم همکاری کنند و افزود در صورتی که اربیل نتواند حقوق کارمندان دولتی را پرداخت کند این موضوع را به مردم اطلاع خواهد داد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه کشورمان با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با حضور در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، دیروز در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شده و با رییس جمهور کشورمان نیز دیدار کرده است.

امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار داردامیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • بارزانی وارد تهران شد
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند