Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق ضمن تأکید مجدد بر لزوم مذاکره با بغداد اوضاع اقتصادی در اقلیم کردستان را بحرانی توصیف کرد. آفتاب‌‌نیوز : نچیروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که جریان های سیاسی موجود در اقلیم کردستان معتقدند که باید در مرحله آتی مذاکرات با بغداد شروع شود.
به گفته او جریان های کُرد عقیده دارند که یک جریان سیاسی به تنهایی نمی تواند مسئولیت مذاکرات را برعهده داشته باشد و همه جریان های سیاسی اقلیم با تقسیم اداره اقلیم کردستان مخالف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که بعد از دیدار هیأت اتحادیه میهنی کردستان عراق و حزب دموکرات کردستان در شهر سلیمانیه در جمع خبرنگاران سخن گفته تأکید کرد که برخی در داخل اقلیم معتقدند که باید ابتدا انتخابات پارلمانی در سریعترین زمان ممکن برگزار شود در حالی که گروه دیگری معتقدند که اولویت با تشکیل دولت موقت است.
نچیروان بارزانی گفت هیأتی که قرار است از اقلیم کردستان راهی بغداد شود از اعضای دولت اقلیم انتخاب خواهد شد و تأکید کرد که برای پشت سر گذاشتن مرحله حساسی که اقلیم کردستان با آن دست و پنجه نرم می کند باید صفوف نیروها و جریان های سیاسی کُرد متحد شود.
وی تأکید کرد که اوضاع اقتصادی اقلیم کردستان به حدی بحرانی است که همه جریان ها باید با دولت اقلیم همکاری کنند و افزود در صورتی که اربیل نتواند حقوق کارمندان دولتی را پرداخت کند این موضوع را به مردم اطلاع خواهد داد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری

مهاجم پیشین آرسنال و منچستریونایتد در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در یک تیم هلندی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از AD هلند؛ رابین فن‌پرسی، بازیکن پیشین تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد انگلیس ممکن است به زودی سرمربی تیم هلندی هیرنفین شود.

بر اساس گزارش این رسانه هلندی؛ مدیران هیرنفین امید زیادی دارند که مهاجم 40 ساله  پیشین تیم ملی هلند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. گزارش شده است که باشگاه در حال حاضر چندین دور مذاکره با فن پرسی انجام داده و هر دو طرف می خواهند در آینده نزدیک به توافق برسند.

قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

فن‌پرسی در حال حاضر به عنوان مربی در باشگاه فاینورد مشغول به کار است. این باشگاه امیدوار بود که او را حفظ و به عنوان سرمربی تیم زیر 21 سال منصوب کند اما فن‌پرسی این پیشنهاد را رد کرد.

هیرنفین با کسب 36 امتیاز در 30 هفته در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال هلند قرار دارد.

فن‌پرسی محصول آکادمی فاینورد است و در 102 بازی برای تیم ملی هلند 50 گل زده و بهترین گلزن تیم ملی است. فن‌پرسی در تابستان 2019 بازنشستگی خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان