Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:54:59 GMT

دوئل صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۲۰۴۴

دوئل صدرنشینی

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فرصت دارد تا در تقابل رو در رو با صدرنشین تازه‌وارد لیگ به صدرنشینی هفت‌هفته‌ای رقیب شگفتی‌سازش پایان دهد.

به گزارش ایمنا، به فاصله تنها چهار روز پس از بسته شدن پرونده رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر برگزاری سیزدهمین هفته از این مسابقات در دستور کار قرار دارد به این صورت که نیمی از دیدارها در آخرین روز از هفته جاری و نیمی دیگر در اولین روز هفته آینده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بین مسابقاتی که روز جمعه برگزار می‌شود بازی استقلال خوزستان و پیکان بین ۲ حریفی است که دیدارهای خود در هفته دوازدهم را چهارشنبه هفته پیش انجام داده‌اند و فرصت کافی برای استراحت داشته‌اند. بازی تراکتورسازی و سپیدرود و همچنین دیدار پدیده و نفت تهران هم بین تیم‌هایی است که تازه دوشنبه همین هفته به میدان رفته‌اند اما شرایط هر ۲ طرف مسابقه از نظر فشردگی تقریباً یکسان است.

در این میان، بازی صنعت نفت و سپاهان تنها مسابقه روز جمعه است که ۲ سوی آن شرایطی کاملاً نابرابر دارند یعنی در حالی که میزبان آبادانی حدود ۱۰ روز استراحت کرده است میهمان اصفهانی از آن دسته تیم‌هایی است که بین ۲ دیدارش در هفته‌های دوازدهم و سیزدهم تنها چهار روز فاصله وجود دارد.

ذوب‌آهن از نظر ترافیک کاری در قیاس با همشهری خود کمتر به چالش کشیده می‌شود زیرا از یک طرف شنبه یعنی پنج روز پس از دیدار هفته قبل خود به میدان می‌رود و از سوی دیگر با فولادی مواجه خواهد شد که از حیث فاصله بین ۲ دیدار اخیرش شرایط یکسانی را تجربه می‌کند.

مهم‌ترین مسابقه هفته سیزدهم لیگ برتر در جنوب کشور برگزار می‌شود. دیدار تیم تازه‌وارد پارس جنوبی با پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها محسوب می‌شود از این جهت مهم است که تعیین‌کننده صدرنشین لیگ خواهد بود. در هفته دوازدهم پارس جنوبی اولین باخت خود را تجربه کرد اما پرسپولیس نتوانست از این فرصت برای تصاحب دوباره صدر استفاده کند. قرمزهای پایتخت که البته یک بازی کمتر از رقیب‌شان انجام داده‌اند در تقابل رو در رو با این حریف شگفتی‌ساز فرصت دوباره‌ای در اختیار دارند تا به صدرنشینی هفت‌ هفته‌ای این تیم تازه‌وارد پایان دهند هرچند که شکست دادن پارس جنوبی در جم مأموریت آسانی برای شاگردان برانکو به نظر نمی‌رسد.

برنامه کامل دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه، سوم آذر ۹۶

تراکتورسازی تبریز - سپیدرود رشت، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه

پدیده مشهد - نفت تهران، ورزشگاه ثامن، ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه

استقلال خوزستان - پیکان تهران، ورزشگاه غدیر، ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه

صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان، ورزشگاه تختی آبادان، ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه

شنبه، چهارم آذر ۹۶

پارس جنوبی جم - پرسپولیس تهران، ورزشگاه تختی جم، ساعت ۱۵

سایپا تهران - سیاه‌جامگان مشهد، ورزشگاه شهید دستگردی، ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه

ذوب‌آهن اصفهان - فولاد خوزستان، ورزشگاه نقش جهان، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

استقلال تهران - گسترش فولاد تبریز، ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد

پرسپولیس برابر سپاهان و استقلال برابر تراکتور، بازیهای هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر را در حالی برگزار می کنند که احتمالات متفاوتی برای تغییرات جدول لیگ وجود دارد.

به گزارش طرفداری، بر اساس گزینه های موجود جدول رده بندی لیگ برتر، پرسپولیس 33.3  و استقلال 66.6 درصد شانس صدرنشینی در پایان مسابقات این هفته دارند. شانس استقلال برای تداوم صدرنشینی 2 برابر شانس پرسپولیس برای قرار گرفتن در صدر جدول است.

اگر پرسپولیس و استقلال هر دو برنده شوند: استقلال 56 و پرسپولیس 55 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس مساوی کند: استقلال 56 و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس بازنده شود: استقلال 56 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 54 امتیازی می شوند. اگر استقلال و پرسپولیس هر دو مساوی کنند: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببازد: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس مساوی کند: پرسپولیس و استقلال 53 امتیازی می شوند (پرسپولیس با تفاضل گل بالاتر قرار می گیرد). اگر استقلال و پرسپولیس هر دو بازنده شوند: استقلال 53 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می مانند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد