Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی با بیان اینکه برای مقابله با هر آسیب اجتماعی ابتدا باید ابعاد آن را شناسایی و متناسب با آن برنامه ریزی کرد افزود: ارائه آموزش‌های تخصصی لازم به مردم برای آگاهی بخشی آن‌ها از سوء مصرف مواد مخدر با استفاده از ظرفیت‌های موجود باید مد نظر مسئولان متولی قرار گیرد.
وی با تاکید بر شناسایی مناطق آلوده و اولویت بندی آن‌ها برای پیشگیری و مقابله با اعتیاد گفت: باید برای انجام این مهم از ظرفیت‌های طلاب، بخشداران، فرمانداران، دهیاران این مناطق و همچنین دستگاه‌های اجرایی نظیر آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و فنی و حرفه‌ای بهره لازم را برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان هم مواد مخدر را از مهمترین چالش‌های پیش روی مردم و مسئولان دانست و گفت:برای مقابله با این پدیده شوم و معضل خانمان سوز باید از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد استفاده کرد.
رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم از تدوین برنامه ششم توسعه در حوزه اعتیاد و مواد مخدر خبر داد و گفت:کاهش عرضه و سخت کردن دسترسی به مواد مخدر و روانگرد‌ها، افزایش دسترسی به خدمات درمانی و بازتوانی و کاهش آسیب‌ها، پیشگیری از اعتیاد، حفظ سرمایه‌های انسانی و اجتماعی و همچنین ارتقاء و اصلاح ساختار‌های مدیریتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر از مهمترین این برنامه است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه