Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت از آمادگی و اعزام یکصد و پنجاه نفز از کارشناسان و مبلغان این مرکز به مناسبت شهادت امام عسکری علیه السلام و آغاز ولایت و امامت امام مهدی به سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا نصوری، معاون ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت در گفت و گو با خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان در رابطه با ویژه برنامه های این مرکز برای ایام نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت حجت(عج) اظهار کرد: یکصد و پنجاه نفر از مبلغان و کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت برای ایام نهم ربیع آماده اعزام به سراسر کشور هستند که یکصد نفز از این تعداد در اجتماعات و راهپیمایی های مردمی در مراکز استان ها حاضر می شوند که این اجتماعات هم با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه السلام برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اعلام اعزام 50 کارشناس مهدوی به دانشگاه و مدارس، افزود: به منظور آمادگی هر چه بهتر و بیشتر مبلغان اعزامی و انجام هماهنگی های نهایی، صبح شنبه، چهارم آذر ماه نشستی در مرکز تخصصی مهدویت با حضور مبلغان اعزامی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نصوری تصریح کرد: برای بهره مندی و استفاده هرچه بهتر و بیشتر مبلغان از فرصت نهم ربیع الاول، ویژه نامه ای با عنوان «حدیث انتظار» تهیه و تدوین شده است که در آن سوژه ها و محتواهایی که مبلغان می توانند در این ایام از آن استفاده کنند، گنجانده شده و با تخفیف 50 درصدی در اختبار مبلغان و کارشناسان و طلاب قرار می گیرد.

 

معاون ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت ادامه داد: از دیگر اقدامات این مرکز می توان به تهیه زیرنویس های مهدوی برای پخش از شبکه های مختلف صدا و سیما و معرفی کارشناسان مربوطه برای حضور در ویژه برنامه های سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و همچنین برنامه های نهم ربیع و آغاز ولایت و امامت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه اشاره کرد.

 

حجت الاسلام نصوری در ادامه ابراز کرد: کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت در این ایام ویژه برنامه های مناسبتی شبکه های یک، سه و شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی را پوشش می دهند و در برنامه های رادیو معارف و رادیو گفت وگو نیز حاضر می شوند.

 

وی با اشاره به برپایی اجتماعات عظیم مهدوی در مراکز استان ها در سراسر کشور در روز نهم ربیع الاول خاطرنشان کرد: برپایی اجتماع بزرگ مهدوی در تمامی مراکز استان ها و برخی شهرستان ها در سراسر کشور از جمله برنامه های ویژه ای است که برای بزرگداشت سالروز آغاز امامت و ولایت امام مهدی علیه السلام برنامه ریزی شده است. این برنامه با همکاری مجموعه های مردمی، موسسه مصاف، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه السلام، مهدیه ها و مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه در روز نهم ربیع الاول اجرا شود.

 

 

 

پایان پیام/99

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث ویژه ترافیکی بامداد امروز در اصفهان اظهار کرد: اولین حادثه ساعت ۲ و ۲۷ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه ۲ دستگاه خودروی پراید و سی ال او در آزاد راه امیرکبیر حد فاصل عوارضی و پل شیراز با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه ابراز کرد: ۶ نفر شامل ۳ مرد، ۲ کودک دختر و یک خانم در این حادثه مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر تصریح کرد: همچنین مرد ۳۵ ساله در این حادثه جان باخته است.

عابدی با اشاره به حادثه واژگونی کوییک نیز گفت: این حادثه ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۲ جاده مهاباد-یزد اتفاق افتاده است، ابراز کرد: ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۶ نفر شامل ۲ مرد، ۲ کودک پسر، یک کودک دختر و یک خانم در این حادثه اظهار کرد: مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

کد خبر 6094881

دیگر خبرها

  • انتظار طولانی برای یک سفر واجب + ویدئو
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان