Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاری و حافظ بین المللی قرآن کریم مطرح کرد: با پیگیری‌های دکتر ولایتی و دکتر رهبر در آینده نزدیک ان‌شاءلله شاهد اقدامات موثری درزمینه قرآنی و انقلاب قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حامد شاکرنژاد در محفل انسی با قرآن یادمان شهدای مدافع حرم و حادثه دیدگان زلزله غرب کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی برگزار شد با بیان اینکه از مسئولان واحد آیت الله آملی برای برنامه ریزی خوبشان قدردانی می‌کنم تا همگی در محضر قرآن باشیم و با بیان اینکه خواسته رهبر انقلاب قرآنی شدن جامعه است تصریح کرد: «تلاش ما باید طوری باشد که قرآن درمتن جامعه ما نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شاکرنژاد با بیان اینکه برای قرآنی شدن جامعه باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مضاعف حرکت کنیم افزود: «همینکه درب یک مسجد را باز کنیم تا یک عده قرآن گوش کنند کافی نیست.»

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های قرآنی باید جذاب باشد تا همگی از انس و استماع قرآن لذت ببرند و شاد شوند تصریح کرد: «اگر در یک محفل قرآنی به دلیل برنامه ریزی نامناسب یک نفر از آن مجلس خارج شود باید افسوس بخوریم.»

قرآن کتاب هدایت

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی نیز گفت: «قرآن کتاب هدایت است، ظاهرش زیباست و باطنش عمیق، عجایبش پایان ندارد.»

حجت‌الاسلام علی اصغری با بیان اینکه قرآن کوثر تشنه کامان است تصریح کرد: «کسانی که چون امام خمینی (ره) به این دلیل به عمق قرآن رسیدند که ذوب در قرآن شده بودند.»

اصغری با بیان اینکه امام خمینی (ره) هر ده روز یک بار قرآن را ختم می‌کردند اظهار کرد: «امام در ماه رمضان هر سه روز یک بار قرآن را ختم می کردند.»

وی با توجه به سیره عملی امام خمینی(ره) در تکریم به قاریان قرآن بیان کرد: «امام در ملاقات‌ها در استقبال از دو گروه روی صندلی نمی‌نشست و روی زمین می‌نشستند.»

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی ادامه داد: «امام به احترام عزاداران سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و قاریان، حاملان و حافظان قرآن کریم روی زمین می‌نشستند.»

کشف استعداد های قرآنی دانشگاه آزاد

یک فعال قرآنی هم با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای رونق فعالیت‌های قرآنی در این دانشگاه تصریح کرد: «دغدغه دکتر ولایتی و دکتر رهبر رونق فعالیت‌ها و محافل قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی است.»

حجت‌الاسلام مهرورز با بیان اینکه نگاه حداقلی ما این است که همه دانشجویان بعد تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی حداقل روخوانی قرآن را به طور کامل انجام دهد.

مهرورز ادامه داد: «کشف استعدادهای قرآنی و برنامه ریزی برای ارتقای این عزیزان از برنامه‌های دیگر شاکرنژاد است.»

این فعال قرآنی با بیان اینکه حامد شاکرنژاد در مسابقات عربستان در بین 75 کشور نفر اول شده است، اظهار کرد: «این شخصیت جهانی قرآن کریم در تمام دنیا مورد استقبال ویژه قرار می‌گیرد.»

تجلیل با حضور خانواده شهدای مدافع حرم

در این مراسم که با حضور خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان آمل برگزار شد با اهدا تندیس و لوح سپاس از استاد حامد شاکرنژاد تجلیل شد.

همچنین از 4 فعال قرآنی دانشگاهی داوود بهمنش، امیر حسین غفوری فرد، سیده مرضیه حامدی و فاطمه جمالی با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

تندیس و لوح سپاس از سوی خانواده شهیدان هادی جعفری و مصطفی زال نژاد به نمایندگی از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان آمل تقدیم این 5 فعال قرآنی شد .

در این آیین قرآنی به ترتیب امیر حسین غفوری فرد مسئول بسیج دانشجویی واحد آیت الله آملی، داوود بهمنش از قاریان ممتاز شهرستان آمل و حامد شاکرنژاد حافظ و قاری بین المللی قرآن با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم محفلی به یاد ماندنی در تقویم این دانشگاه ثبت کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از کمک سه میلیارد تومانی این نهاد برای بازسازی و تجهیز مهد قرآن کریم در این شهر خبر داد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌های شورای ششم در حوزه فعالیت‌های قرآنی، اعضای شورا با مساعدت سه میلیارد تومانی برای تجهیز و بهسازی ساختمان مهد قرآن کریم موافقت کردند.

وی افزود: حمایت از فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی یکی از سیاست‌های مهم شورای ششم است که در مسیر تحقق آن تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است و نباید از توسعه همه‌جانبه شهر قزوین از جمله ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه آن در جامعه غافل بمانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به مساعدت سه میلیارد تومانی شورای شهر قزوین پیرامون تکمیل و تجهیز ساختمان مهد قرآن کریم خاطرنشان کرد: سال گذشته اعضای شورا با لایحه شهرداری قزوین پیرامون خرید ساختمان دانشگاه آزاد واقع در خیابان دارایی و واگذاری آن به صورت اذن در انتفاع به مهد قرآن کریم استان موافقت کردند و در حال حاضر نیز برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه قرآنی، مساعدت سه میلیارد تومانی برای تجهیز و مرمت این ساختمان را مصوب کردند.

فرمانی با اشاره به حذف کارت رفاهی ورزشی کارمندان شهرداری، تصریح کرد: به منظور ارتقای سلامت کارکنان شهرداری، کارت‌های رفاهی ورزشی از جمله استخر ارائه و پرداخت مبالغ نقدی در این ردیف حذف شود.

وی گفت: سال گذشته سرانه ورزشی که در قالب کارت‌های استفاده از استخر برای کارکنان شهرداری تعریف شده بود، حذف و در ازای این کارت‌ها مبالغ نقدی به حساب کارکنان واریز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: این اقدام سبب شد تا سرانه ورزشی خانوار شهرداری حذف شود و پول‌های دریافتی در مسیر ورزش هزینه نشود. ضرورت دارد تا شهرداری قزوین مجدد کارت‌های استخر را برای استفاده کارکنان شهرداری در نظر بگیرد.

کد خبر 747781

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • قرآن همه چیز ماست
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود