Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه بر عهده مدیران گروه‌های آموزشی است، تلاش برای تصویب رشته‌های بین‌رشته‌ای، قانون‌مداری، ارائه برنامه‌های دانشجومحور و نظارت بر عملکرد استادان را از مهم‌ترین وظایف مدیران گروه دانست.

به گزارش خبرنگار آنا از ایلام، شهریار عباسی در جلسه مدیران گروه‌های آموزشی واحد ایلام اضافه کرد: «در شرایط کنونی باید استادان بیش‌ازپیش به سلاح علم، تقوا و کار پژوهش کاربردی و مسائل روز مسلط باشند تا به سؤالات دانشجویان در زمینه‌های مختلف پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: «مدیران گروه‌های آموزشی حلقه وصل استادان و دانشجویان با دانشگاه هستند و باید با اهتمام بیشتر تلاش برای تصویب رشته‌های بین‌رشته‌ای، قانون‌مداری، ارائه برنامه‌های دانشجومحور، نظارت مستمر بر کار استادان و حرکت در راستای سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی را در اولویت کاری خود قرار دهند.»

عباسی تصریح کرد: «حضور مستمر و پیگیری خواسته‌های استادان گروه‌های آموزشی و پاسخگویی و حل مشکلات دانشجویان و پیگیری امور آن‌ها نیز باید سرلوحه فعالیت مدیران گروه‌های آموزشی باشد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: «استادان بهترین الگو برای دانشجویان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و باید قدردان این موقعیت شغلی بوده و رفتار، گفتار و عملکرد آنان باید در تراز دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه جهان باشد.»

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز گفت: «مدیران گروه‌های آموزشی موتور محرکه دانشگاه هستند و نقش مؤثری در ارتقای سطح علمی، فرهنگی، پژوهشی و... دانشگاه دارند.»

منصور احمدی بیان کرد: «استادان علاوه بر تخصص علمی باید در حوزه فرهنگی نیز مسلط باشند، در شرایط فعلی که دشمن با یک جنگ نرم تمام‌عیار به مقابله با نظام اسلام وارد شده است، استادان به‌ عنوان افسران جنگ نرم وظیفه هدایت توان و قدرت نرم جمهوری اسلامی و مقابله با دشمن را بر عهده دارند.»

وی بیان کرد: «در مدیریت جدید بحث ارتقاء کیفیت آموزشی از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه آموزشی است که در این راستا باید استادان از لحاظ علمی، پژوهشی و فرهنگی سرآمد و توانمند باشند.»

معاون آموزشی واحد ایلام گفت: «دانشگاه باید دغدغه حل مشکلات جامعه با استفاده از پژوهش‌های کاربردی استادان داشته باشد و استادان علاوه بر تربیت نیروی متعهد و متخصص مورد نیاز جامعه باید در حل مشکلات کشور و منطقه صاحب‌نظر و نقش‌آفرین باشند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ۱۰ پالایشگاه نفت کشور در حال کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت هستند.

به گزارش شانا، علی سلاجقه ظهر امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گام اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، گفت: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

وی با تأکید بر اینکه حداقل استاندارد بنزین مصرفی کشور باید یورو ۴ باشد، تصریح کرد: ما به‌دنبال رعایت این حداقل در همه کشور هستیم.

به گزارش شانا، در اجرای پروژه‌های کیفی‌سازی که برای همه پالایشگاه‌های کشور به استثنای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس که خوراک آن میعانات گازی است، دو هدف کیفی‌سازی انواع فرآورده‌ تولیدی در پالایشگاه‌های کشور و کاهش نفت کوره به‌صورت موازی دنبال می‌شود.

بر اساس قانون هوای پاک نیز بنزین توزیعی در کلان‌شهرهای کشور باید استاندارد یورو ۴ را داشته باشد که این مهم در حال انجام است، خودروهای ایرانی در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش به‌طور میانگین ۱۲ لیتر بنزین مصرف می‌کنند که این عدد در استاندارد جهانی ۳ تا ۴ لیتر است، بنابراین هر چقدر هم سوخت با کیفیت بالا در اختیار خودروها قرار گیرد، باز هم احتراق بالا باعث آلودگی هوا خواهد بود.

با این حال، توجه به ارتقای تولید سوخت در پالایشگاه‌های کشور در اولویت قرار دارد و اکنون بیشتر پالایشگاه‌ها طرح‌های ارتقای کیفیت را در دستور کار خود دارند. نکته مهم آن است که بنزین حتی اگر با کیفیت‌های بالا تولید شود هم در خودروهایی با موتورهای قدیمی ایجاد آلودگی خواهد کرد، بنابراین در کنار افزایش کیفیت سوخت، توجه به بهینه‌سازی مصرف خودروها نیز باید انجام شود.

جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرودرین‌ماه امسال در تشریح تازه‌ترین وضع طرح‌های توسعه‌ای این شرکت گفته بود: سال ۱۴۰۲ طبق تکالیف قانون بودجه سال ۱۴۰۱، اجرای طرح‌های کیفی‌سازی در همه پالایشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت و طرح جامع ارتقای کیفی نفت کوره نیز طراحی و با برگزاری ۱۱ نشست ماهانه در همه پالایشگاه‌ها، روند اجرایی آن بررسی و نهایی شد و امسال وارد مرحله اجرایی این طرح‌ها خواهیم شد.

وی همچنین با اشاره به بومی‌سازی دانش فنی واحدهای ارتقای کیفی نفت کوره در کشور در سال ۱۴۰۲ تصریح کرده بود: در این بخش از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کردیم و برای نخستین بار در کشور، دانش فنی کیفی‌سازی نفت کوره بومی شد و هم‌اکنون در اولویت طرح‌های توسعه‌ای در ۹ پالایشگاه قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها