Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر محمد مظفری صبح چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی و هنری مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی گفت: بعد از اجرای موفق مرحله اول طرح نشاط اجتماعی در دو شهر گناوه و بوشهر، مرحله دوم این طرح در تمام شهرهای استان اجرایی خواهد شد.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری را از برنامه‌های اصلی این طرح دانست و افزود: دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی و هنری باید برای تغذیه مناسب این طرح و اجرای آثار فاخر در این طرح برنامه‌های مدون و مستمری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای نمایش‌های خیابانی، موسیقی، برپایی میزهای قصه‌گویی و نمایش خلاق، نقالی کودکان، نمایشگاه‌های عکاسی و نقاشی و جشنواره‌های فیلم کوتاه، فیلم‌های موبایلی و عکاسی و همایش‌هایی با موضوع گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را از جمله برنامه‌های طرح نشاط اجتماعی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برنامه های متنوعی نیز در حوزه‌های تفریحی و ورزشی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده که در سراسر استان بوشهر اجرا خواهد شد.

مظفری با بیان اینکه این طرح از آذر تا اسفند سال جاری با هدف آموزش عمومی به مردم در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سراسر استان برگزار خواهد شد افزود: در تمام شهرها و روستاهای استان ایستگاه‌های ثابتی در یکی از مراکز عمومی راه‌اندازی خواهد شد وبرنامه های فرهنگی، ورزش، تفریحی و آموزشی با اطلاع قبلی در حضور مردم به اجرا درخواهد آمد.

معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: سازمان های مردم نهاد به عنوان مجری اصلی این طرح ها هستند و شهرداران، فرمانداران،بخشداران و دهیاران سراسر استان به عنوان حامیان این طرح در کنار سازمان های مردم نهاد حضورخواهند داشت.

انتهای پیام/پ

ایستگاه نشاط در روستاها و شهرهای بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، لیلی احمدی گفت؛ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت‌های روانی اجتماعی با اجرای برنامه تیم سحر و بازی‌های هدفمند و ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است.

 با اشاره به تاثیر گذاری مثبت این برنامه در کودکان و نوجوانان عنوان کرد؛ جوانان بشردوست هلال‌احمر که در رشته‌های روانشناسی و دیگر رشته‌های مرتبط عضو تیم سحر می‌باشند نقش بسزایی در شناسایی افراد آسیب پذیرخصوصا کودکان داشته که با ارائه راهکار‌های مفید و موثر نسبت به تاب آوری مردم جامعه فعالیت می‌نمایند.

 معاون امورجوانان مازندران گفت؛ برنامه فوق با مشارکت ۱۵نفر از فرماندهان و اعضای تیم سحر همراه با برپایی ایستگاه‌های آموزشی، شور و نشاط، بازی‌های تمرکزی، مسابقات و ... برای ۲۷۰ دانش آموز دختر و ۲۵۰ دانش آموز پسر اجرا و در پایان تعداد۵۵۰ بسته فرهنگی به نونهالان اهدا شد.

 احمدی افزود؛ امید است با استفاده از ظرفیت اعضای تیم سحر شاهد کاهش بحران‌های روحی روانی در حوادث و در محلات کم برخوردار باشیم.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز