Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- پس از حضور رهبر انقلاب در میان مردم زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب و توصیه ایشان مبنی بر آغاز بازسازی شهر، مردم یکصدا برای ساختن شهر و دیارشان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به مناطق زلزله زده کرمانشاه، حضور روز دوشنبه رهبر انقلاب در میان مردم زلزله زده سرپل ذهاب شوری از امید و شادی را در میان مردم زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اشرف 54 ساله که خانه اش در زلزله 21 آبان به صورت کامل ویران شده و به همراه خانواده هفت نفری خود هم اکنون در چادری در بوستان لاله سرپل ذهاب برپا کرده است، گفت: حضور گرم و صمیمی رهبر در سرپل ذهاب نشان داد که مسئولان ما را فراموش نکرده اند و با تمام توان برای بهبود وضعیت ما تلاش می کنند.
وی با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری گفت: پس از وقوع زلزله دستگاه های اجرایی همچون سپاه و ارتش به خوبی به کمک ما آمدند اما همان طور که رهبری فرمودند، باید هرچه زودتر خودمان نیز برای آباد کردن شهرمان دست بکار شویم.
نگار 26 ساله نیز که برادر و عموی خود را در زلزله اخیر از دست داده است، صحبت های رهبری را مایع دلگرمی خانواده اش دانست و گفت: همین که فهمیدیم حضرت آیت الله خامنه ای نیز خود را در این شرایط خود را در غم ما خود شریک می داند و در کنار ما حاضر شده است، دردهایمان آرام گرفت.
عثمان 18 ساله بهترین اتفاق زندگی اش را دیدار با رهبری دانست و عنوان کرد: هیچ وقت باور نمی کردم که بتوانم از فاصله چند متری رهبرم را بببینم، زلزله خانه ما را گرفت، اما همان طور که رهبری فرمودند ما را مقاوم تر کرد.
یاسین 38 ساله که برای خانواده اش با استفاده از نی کپری برپا کرده است، فرمایش های مقام معظم رهبری را چراغ راه زلزله زدگان دانست و گفت: رهبری به ما توصیه کردند که خودمان برای ساختن شهرمان دست به کار شویم و منتظر کمک نمانیم، پس از بیانات ایشان من و دیگر مردان خانواده دست به کار شدیم و با استفاده از نی برای خود کپر برپا کردیم و منتظر چادرهای هلال احمر نماندیم.
رضا 52 ساله که پدر و مادرش را در زلزله اخیر از دست داده و ساختمان چهار طبقه اش نیز ویران شده است، گفت: حضور رهبری در سطح شهر و تاکید ایشان بر حمایت مسئولان از مناطق زلزله زده، به ما نشان داد که تنها نیستیم و عزمی بزرگ برای آبادانی وجود دارد.
وی تاکید کرد: براساس فرمایش های مقام معظم رهبری ما برای آباد کردن شهرمان دست بکار شده ایم و پس از دریافت تسهیلات خانه های خود را خواهیم ساخت.
مریم 43 ساله نیز معتقد است که حضور رهبری مردم زلزله زده سرپل ذهاب را شاد و آنان را به آبادانی شهرشان امیدوار کرد.
وی گفت: امیدواریم شور و نشاطی که به واسطه حضور حضرت آیت الله خامنه ای در سرپل ذهاب ایجاد شد با حمایت های مسئولان برای آبادانی شهر ادامه داشته باشد.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 437 کشته و 10 و 179 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
خبرنگار: سامان رحمتیان**انتشار دهنده: علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از بیرجند، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد. لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند.

بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است