Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر لزوم حرکت جوانان به سمت مدیریت، گفت: آقایانی که سیستم را فرسوده کرده‌اند کنار بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی تندگویان پیش از ظهر چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان با اشاره به اینکه با جمعیت ۵۰۰ هزار نفری جوانان در لرستان مواجه هستیم و اگر به آنها توجه نکنیم جزو تهدیدها و معضلات کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید موضوع جوان را به عنوان دغدغه ملی و کشوری دید، تصریح کرد: اولویت اصلی حوزه جوانان مهم تر از اشتغال و مسکن است، بحث هویت جوانان ما و توجه به آنان مهم تر است، جوانان را فراموش کرده ایم و دچار یک کهن سالی در این بخش شده ایم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه دولت اول انقلاب همه از جوانان ما بودند، شهید تندگویان ۲۹ ساله بود که وزیر شد، افزود: اگر جوانان نبودند، در جنگ شکست می خوردیم؛ حالا چه شده از این قشر غفلت می کنیم؛ می بینم که مدیران ما دوره جوانی مدیریت خود را جزو بهترین ها می بینند و از سوی دیگر مدیریت را به جوانان واگذار نمی کنند.

تندگویان با اشاره به اینکه باید به جوانان توجه کنیم و به آنها جایگاه بدهیم، اعتبار اصلی جایگاه را به آنها برگردانیم، اظهار داشت: مبارزه با داعش را جوانان جمع کردند؛ جوان یکی از ارزش های این استان است و اگر در خود استان به این ارزش توجه شود چه لزومی دارد بحث ملی را مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه با بحث مشاوران جوان ۱۰۰ درصد مخالفم، جوانان باید به سمت مدیریت بروند، تصریح کرد: آقایانی که سیستم را فرسوده کرده اند کنار بروند؛ تا کی پستی توسط یک نفر ۲۰سال اشغال شود، چرا کشور دچار این فرسودگی شود؟

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه یکی از بحران های ما بحران مدیریت است، آدم پرورش نداده ایم که به راحتی در پست ها جایگزین کنیم، افزود: باید دنبال انتصابات اجرایی جوانان باشیم، جوانان توانایی و انگیزه دارند، افکار نو دارند؛ مدیریت کهنسال جامعه دیگر حرف های نو جامعه ما را ندارد.

تندگویان با اشاره به اینکه ایران نیازمند یک تحول است، باید برویم به سمت انصابات در حوزه جوانان، اجازه ارتقا در سیستم را به آنها بدهیم و مدیران قبلی به بخش مشاوره ای بروند.

در حال تکمیل...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت

همایون حائری گفت: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی برای خاموشی‌ها نداریم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در پاسخ به این سوال که آیا برای امسال پیش بینی برای وقوع خاموشی و انتشار جداول در این راستا شده است؟ گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده پیش‌بینی برای خاموشی‌ها نداریم.

 

حائری ادامه داد: انشاالله با تلاش‌های صورت گرفته و مدیریت مصرف می‌توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم.

 

وی در خصوص میزان ناترازی برق در کشور، اظهار کرد: ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق که اعلام شده صحت ندارد و نمی‌توان عدد دقیقی را اعلام کرد، چراکه ناترازی برق بستگی به مدیریت مصرف دارد.

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت