Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:38:02 GMT

کاپیتان قهرمان لیگ و فروش 5 میلیون تومانی پیراهن

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۸۳۸۳

شیدا تخشا بازیکن سابق تیم فوتبال بانوان آینده سازان پیراهن این تیم را به حراج گذاشت.

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته در اختتامیه تئاتر چشمهای معصوم مهتاب که با موضوع کودکان کار برگزار شد شیدا تخشا بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب آهن و کاپیتان سال گذشته آینده سازان با حرکتی ارزشمند در پایان این برنامه پیراهن فصل گذشته خود که جام قهرمانی را با آن بالای سر برده بود، به حراج گذاشت و این پیراهن توسط صادقی رییس بهزیستی کل استان اصفهان به مبلغ 5 میلیون تومان به نفع کودکان کار خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مراسم با حضور مسئولین استان، آقایان صادقی رییس بهزیستی استان، مهدویان فر مدیرکل امور اجتماعی شهرداری اصفهان، کریمیان رییس محترم هیئت ژیمناستیک استان و مدیر ورزشگاه نقش جهان، دهقان، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، دکتر کریمی رییس مرکز ملی پژوهش های جوانان، قشلاقی از کانون وکلا، لاچیانی از مدیران ارشد ورزش استان، حمامی از مسئولین هیئت ژیمناستیک، اعتباریان، رییس روابط عمومی ناحیه ۶ اصفهان و ورزشکار گرانقدر خانم شیدا تخشا عضو تیم ملی فوتبال بانوان و ذوب آهن اصفهان و آقایان: ساسان انصاری، ایمان زکی زاده، رضا دهقان به نمایندگی از تیم سپاهان و آقای رمضانی مسئول روابط عمومی تیم سپاهان حضور داشتند.

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دروازه‌بان فصل گذشته تیم هوادار که فصل گذشته بازی‌های زیادی را در ترکیب این تیم انجام داده بود، به واسطه محرومیت حسین حسینی اولین بازی اش را در برابر تراکتور تجربه خواهد کرد. بازی‌ای که اگر با درخشش این دروازه‌بان و تیم استقلال همراه باشد، می‌تواند آبی‌ها را یک گام دیگر به قهرمانی دراین فصل از بازی‌های لیگ برتر رهنمون کند. سید حسین کاپیتان استقلال در صفحه شخصی‌اش با انتشار عکسی مشترک با همراه محمد رضا خالد آبادی نوشت: مطمئنم می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900354

دیگر خبرها

  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم