Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:49:27 GMT

وقوع 8 فقره تصادف بر اثر لغزندگی جاده‌های همدان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۹۱۰۸

رئیس پلیس‌راه استان همدان از وقوع 8 فقره تصادف در شب گذشته خبر داد و گفت: شب گذشته به علت بارندگی و لغزندگی محورهای استان همدان تصادفات زیاد بود در حالیکه در روزهای عادی یک تا 2 فقره تصادف در جاده‌ها رخ می‌دهد.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر جاده‌های استان همدان خشک است، اظهار کرد: صبح امروز مه‌گرفتگی جزئی در گردنه اسدآباد و محور همدان- تهران وجود داشت که با طلوع آفتاب برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شب گذشته لغزندگی جاده باعث واژگونی یک خودرو شد، افزود: همچنین در ورودی آزادراه همدان- ساوه به علت حرکت دنده عقب خودروی پراید، 8 وسیله نقلیه بهم برخورد کرده و 7 نفر مجروح شدند.

عزیزی با بیان اینکه تصادفات شب گذشته هیچ‌گونه فوتی نداشته است، ادامه داد: در حادثه شب گذشته 7 نفر مجروح شدند که 2 نفر در بیمارستان بستری و 5 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس پلیس‌راه استان همدان خاطرنشان کرد: بیشترین ترافیک در محورهای همدان- کرمانشاه و جاده قدیم همدان- تهران است که در محور همدان- کرمانشاه بیشتر ترددها مربوط به کامیون و کمک‌های مردمی است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است