Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: جذب سرمایه‌گذار در استان همدان نیازمند همکاری همه‌جانبه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید شاهرخی صبح چهارشنبه در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بر اراده جمعی برای امر سرمایه گذاری تاکید کرد.

وی فعالیت و عملکرد اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان را مهم و حساس خواند و بر اراده جمعی برای امر سرمایه گذاری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید شاهرخی بابیان اینکه باید از فضای صمیمی استان همدان برای خدمت به مردم بهره برد، گفت: کار اداره کل اقتصاد و دارایی و به نوعی مدیریت منابع استان سخت است و در این راستا همگان باید همراه و همدل باشیم و برای خدمت به مردم تمام‌ توانمان را بکار گیریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه در این حوزه ما نیز همراه مجموعه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هستیم، گفت: در حال حاضر اولویت دولت ایجاد اشتغال است و این امر مهمترین اقدامی است که باید صورت گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان نیز با تشریح کارکرد و فعالیت اداره کل امور اقتصادی و دارایی و همچنین خزانه معین استان، مهمترین کار ویژه اداره کل را امور اقتصادی دانست و بر ارتقای رتبه استان در این حوزه تاکید کرد.

سیدناصر محمودی گفت: طبق آخرین آمار مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، رتبه کسب و کار استان همدان ۱۱ رتبه ارتقا داشته است که بدین ترتیب رتبه استان همدان در سال ۹۶ از ۲۴ به ۱۳ رسیده که در این حوزه به دنبال تک رقمی کردن این رتبه هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در راستای عرضه‌ی «اوراق مالی اسلامی دولتی» توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت) در تواترهای هفتگی، مرحله اول حراج اوراق مرابحه عام در سال ۱۴۰۳ برای فروش به بانک‌ها، مؤسسات اعتباری غیربانکی و نهادهای مالی موضوع بند (۲۱) ماده (۱) قانون بازار اوراق بهادار ج. ا. ایران، در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است، بانک مرکزی در حراج‌های مزبور خدمات کارگزاری مورد نیاز را به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی ارائه می‌دهد. نحوه برگزاری حراج و اوراق عرضه‌شده مطابق با جداول ذیل خواهد بود:

وزارت امور اقتصادی و دارایی الزامی به پذیرش کلیه پیشنهادات دریافتی یا فروش کلیه اوراق عرضه‌شده در حراج را ندارد. بانک مرکزی سفارشات دریافت شده از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی را به منظور تصمیم‌گیری به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال می‌نماید تا نسبت به تعیین و اعلام سفارش‌های برنده اقدام نماید. کارگزاری این بانک ضمن تامین‌زیرساخت معاملات، تعهدی نسبت به حجم و قیمت اوراق مالی اسلامی دولتی عرضه و فروخته شده نداشته و اوراق مزبور را در بازار اولیه به منظور تأمین مالی دولت خریداری نخواهد کرد.

کد خبر 6090782 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام