Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، صبغت الله مجددی رئیس‌جمهور اسبق افغانستان و از علمای اهل سنت افغانستان در اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، باتشکر و قدردانی از برگزاری این اجلاس، گفت: محبت سرور کائنات حضرت محمد مصطفی و محبت اهل بیت و محبت حضرت علی شرط تسنن است.

وی افزود: دوستی اصحاب پیامبر به واسطه دوستی پیامبر و تکریم اهل بیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهل سنت از محبان اهل بیت هستند.

صبغت الله مجددی با تاکید بر لزوم احترام به زوجات مطهره پیامبر، گفت: محبت اهل بیت نزد اهل سنت جزو ایمان است و محبت اهل بیت سرمایه اهل سنت است. اهل سنت با دشمنان اهل بیت دشمن‌اند.

عضو هیئت رییسه اجلاس جهانی محبان اهل بیت خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در حدیثی فرمودند هرکه علی را دوست بدارد من را دوست داشته و هرکه علی را دشمن بدارد با من دشمن است، هرکه علی را اذیت کند، من را اذیت کرده و هرکه من را اذیت کند خدا را اذیت کرده است.

رئیس‌جمهور اسبق افغانستان با بیا اینکه جهان اسلام محتاج به دوراندیشی است و دشمنان اسلام در صدد ایجاد تفرقه هستند، اظهار داشت: اتفاق و اتحاد مسلمین لازم است. گروه‌های تکفیری مانند داعش از اهل سنت نیستند و از جمله خوارج عصر ما هستند.

منبع: تسنیم

اهل سنت محبان اهل بیت رئیس جمهور پیشین افغانستان مجددی افغانستان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین