Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهداشت و درمان جزء حوزه های پر اهمیت و مهم در کشور است، ضمن قدردانی از زحمات وزیر بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت گفت: وزیر بهداشت برای اجرای برنامه ها و دیدگاه ها در حوزه سلامت و تعهداتی که در برنامه ششم توسعه به عهده وزارت بهداشت قرار داده شده است نیاز به منابع مالی دارد که امیدواریم با اصلاح پرداخت یارانه ها این امکان فراهم شود که بخشی از مشکلات بهداشت و درمان کشور حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: امیدواریم در بودجه سال 97مساعدتهای لازم برای حل مشکلات مالی وزارت بهداشت ازطرف دولت و مجلس صورت گیرد؛ البته توقع ما این است که سازمان برنامه و بودجه پیشنهادات مناسبی در زمینه حل مشکل کمبود منابع مالی وزارت بهداشت با اصلاح روش، تقویت نقاط قوت و رفع اشکالات احتمالی طرح تحول سلامت به مجلس بیاورد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه به مشکلات استان مرکزی در حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: اکثر بیمارستان های اراک قدمت بالایی دارند و فرسوده هستند.

مقدسی ادامه داد: پروژه های نیمه کاره ای در حوزه سلامت در اراک در دست اقدام داریم و وزیربهداشت درطی سفری که به استان مرکزی داشتند از این پروژه ها بازدید کردند که با تاکید وزیربهداشت این پروژه ها به خوبی در مسیر خود در حال اجرا هستند.

نماینده اراک ضمن قدردانی از زحمات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در زلزله غرب کشور گفت: امیدوارم مراکز درمانی تخریب شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازسازی شوند و زلزله زدگان از خدمات درمانی بیشتر و با کیفیت بهتری برخوردار شوند هرچند که بیمارستان های صحرایی این خدمات را اکنون به مردم زلزله زده در کرمانشاه ارائه می کنند.

701

نماینده مردم اراک طرح تحول سلامت سید مهدی مقدسی مجلس شورای اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود