Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمد رئیس‌زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی طی پیامی پیروزی اخیر جبهه مقاومت و پایان یافتن حضور داعش در منطقه را تبریک گفت.  

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالے

"پیام تبریک و تشڪر رئیس سازمان بسیج جامعه پزشڪے ڪشور به مناسبت پیروزے اخیر و حضور پر رنگ جامعه پزشڪے در جبهه مقاومت" تقارن هفته بسیج با پیروزے و نصرت الهے بزرگ درهم شڪسته شدن شجره خبیثه داعش به دست پر توان و با صلابت جبهه مقاومت و در زیر بیرق هدایت و فرماندهے با درایت و مقتدرانه رهبر شجاع و بصیر انقلاب اسلامے حضرت آیت الله خامنه اے را به همه امت اسلام و بخصوص ملت شریف و شجاع ایران تبریک عرض مے نمایم و بر سردار سرافزار سپاه اسلام، محبوب دلهاے مجاهدان حاج قاسم سلیمانے عزیز درود و صد سلام مے فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضاے شریف جامعه پزشڪے ڪشور اعم از پرستاران و پیراپزشڪان و پزشڪان عمومے و متخصص و فوق تخصص، با تجربه هاے انباشته دوران دفاع مقدس، این بار پرشورتر و توانمندتر، از روزهاے اول شروع این فتنه در منطقه، پا به پاے مجاهدان و رزمندگان سرفراز جبهه مقاومت در همه میادین و صحنه ها و در نزدیک ترین نقاط به خطوط درگیرے با وحشے صفتان درنده خوے داعشے و تڪفیرے، حضورے پر رنگ داشتند و براے مداوا و درمان مجروحین و تأمین بهدارے رزمے از هیچ ڪوششے فرو گذار نڪردند. در طے این پنج سال پرستاران و پیراپزشڪان و پزشڪان شجاع و با ڪفایت ما در قالب بیش از ۳۳۵ تیم اعزامے در هر زمان و مڪانے ڪه لازم بود، مجاهدانه سرتاسر جبهه پر افتخار مقاومت را پوشش دادند و در این راه، شرافتمدانه و پر ارزش ۴ شهید، یک آزاده و ۱۰ مجروح را تقدیم حفاظت از ڪیان و شرف ایران اسلامے و امت اسلام ڪرده اند. به دلیل محدودیت در اعزام، هماره خیل عظیم مشتاقان و داوطلبان از رده هاے مختلف حوزه سلامت به خصوص از بین استادان و پزشڪان برجسته دانشگاهے براے حضور در این میدان مقدس جهاد، چه با ارسال پیام و تلفن و چه با مراجعه حضورے از سویے موجبات امید و سرور را فراهم مے ساختند و از دیگر سو، ما را شرمنده خود مے ڪردند. در این مسیر دشوار اما غرور آفرین همراهے و مساعدت مسئولین حوزه سلامت ڪشور به خصوص همدلے و پشتیبانے بے دریغ شخص وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشڪے جناب آقاے دڪتر هاشمے و معاونین ایشان و روساے دانشگاههاے علوم پزشڪے سراسر ڪشور نقش بے بدیل داشته اند ڪه در خور تقدیر و ستایش است . با لطف خداوند متعال، آمادگے، توانمندے و روحیه جهادے مشتاقانه و هماهنگے و یڪدلے اعضاے جامعه پزشڪے ڪشور چه در منطقه و چه در داخل ڪشور براے بسترے و مداواے بیش از ۵۰۰۰ هزار مجروح جبهه مقاومت اعم از ایرانے و غیر ایرانے به خصوص در بیمارستان بقیه الله اعظم(عج) برگ زرین دیگرے را در دفتر پر افتخار حوزه سلامت ایران اسلامے به یادگار گذاشتند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره برادران مجاهد و شهیدم، شهیدان محمد حسن قاسمے، فریدون احمدے، حمید قناد پور و حمیدرضا اسد الهے و تڪریم برادر آزاده و سر افرازم حاج احمد محمدے و تقدیر و تشڪر از همه همڪارانم در بسیج جامعه پزشڪے ڪشور، خاضعانه و خاشعانه دست یڪایک پیشگامان عرصه این جهاد مقدس در جامعه پزشڪے ڪشور را مے بوسم و صمیمانه چه از آنهایے ڪه توفیق حضور در این میدان پر افتخار را پیدا ڪرده اند و چه از آنهایے ڪه شور و شوق این حضور را در دل خود پروراندند، تشڪر و قدر دانے مے ڪنم. دڪتر محمد رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشڪے ڪشور سے ام آبان ۹۶

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود