Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران، از ابتدای سال آبی تا ۲۴ آبان‌ماه جاری، حجم آب‌های ورودی به سد‌های تهران ۸۴ میلیون متر مکعب بوده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۴ درصد افزایش داشته است.

حجم آب ورودی به سد‌های تهران از ابتدای مهرماه ۹۵ تا ۲۴ آبان‌ماه سال گذشته ۷۴ میلیون مترمکعب ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، در مدت زمان ذکر شده، میزان حجم ورودی آب به سد‌های ماملو و لتیان برابر ۲۷، لار ۲۲، کرج ۲۰، و طالقان ۱۵ میلیون مترمکعب بوده است.

همچنین میزان خروجی آب از سد‌های تهران از ابتدای سال آبی تا ۲۴ آبان‌ماه جاری برابر ۲۲۲ میلیون متر مکعب بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۱۳ میلیون متر مکعب، ۴ درصد افزایش داشته است.

هم اکنون درصد پر بودن مخازن سد‌های ماملو ۷۵، کرج ۷۰، طالقان ۶۴، لتیان ۶۰ و لار ۷ درصد است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب سد ماملو ۱۰ درصد و سد لار ۹ درصد افزایش داشته اند.

سد‌های لتیان ۸ درصد و کرج  یک درصد کاهش داشته و در سد طالقان تغییری حاصل نشده است.

در مجموع حجم مخازن سد‌های ۵ گانه تهران تا این زمان ۶۹۳ میلیون متر مکعب است که نشان ازآن دارد که ۳۷ درصد حجم مخازن سد‌های تهران پر است.

در این گزارش آمده است، میزان پر بودن حجم مخازن سد‌های تهران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۳ درصد افزایش همراه بوده است.

انتهای پیام/

ماملو و لتیان بیشترین و طالقان دارای کمترین ورودی آب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار اشاره کرد:کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوز‌ها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه