Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:04:50 GMT

زندان جدید ملایر آماده بهره‌برداری است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۲۳۷۳

زندان جدید ملایر آماده بهره‌برداری است

همدان - مدیرکل زندان های همدان از بهره‌برداری زندان جدید ملایر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمد یاری ظهر چهارشنبه در سومین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندان های همدان و در جمع روسای زندان های تابعه استان و مسئولان ستادی اداره کل از بهره برداری زندان جدید ملایر در آینده ای نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رشد ۲۷ درصدی شاخص های ارزیابی عمومی و اختصاصی دستگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: با تلاش همکاران در سال جاری از رشد ۲۷درصدی در شاخص های یاد شده برخوردار شدیم که امیدواریم در آینده شاهد ارتقاء بیش از پیش در حوزه‌­های مختلف سازمان باشیم.

محمد یاری همچنین بر اجرای دقیق دستور العمل کاهش جمعیت کیفری تاکید کرد وتعامل متقابل زندان‌ها با مراجع قضایی را یک امر ضروری و مهم در راستای حل مشکلات زندانیان برشمرد.

مدیر کل زندان های همدان همچنین از بهره برداری زندان جدید ملایر در آینده ای نزدیک خبر داد و بر لزوم افتتاح هرچه سریع‌تر پروژه زندان جدید ملایر تأکید کرد.

وی افزود: با افتتاح زندان جدید ملایر  و گشایش ظرفیت ها و امکانات فرهنگی و تربیتی برای مددجویان، میزان اشتغال زندانیان بیشتر و زمینه بازگشت به سلامت جسمی و روحی  آنان فراهم می شود.

محمدیاری بر برگزاری دوره اساسی مهارت های اساسی زندگی با موضوعات مختلف برای خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان استان همدان تاکید کرد و خواستار بازرسی شبانه و غیر مترقبه از زندان های استان  و صرفه جویی در هزینه ها و نیز برگزاری جلسات مستمر ستاد اقامه نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و اجرای دقیق دستور العمل متادون درمانی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان،احمد آریائی نژاد فرزند شمس اله با کد نامزدی ۱۱ و حسین احمدی فرزند احمد با کد نامزدی ۲۲ به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر راه یافته اند.

تبلیغات انتخاباتی از روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر روز جمعه ۲۱  اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

این انتخابات همچون دور نخست به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده