Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش اهربا تأکید بر اینکه دانش آموزان ۳۵ روستا در شهرستان اهر در کانکس تحصیل می‌کنند، گفت: خوشبختانه با حمایت خیرین بازسازی بخشی از مدارس روستایی فاقد مدرسه ایمن و کانکسی شروع‌شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، مدرسه سه کلاسه خیرساز شهدای بانک سپه به مناسبت هفته بسیج در زمینی به متراژ 160 مترمربع و با هزینه 160 میلیون تومان با حضور فرماندار شهرستان اهر، نماینده خیرین مدرسه‌ساز بانک سپه و جمعی از مسئولان محلی در روستای یاورکندی شهرستان اهر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر شجاعی مدیر آموزش و پرورش اهر در آیین افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای یاورکندی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر در تهران، اظهار کرد: در طی این جشنواره خیرین متعهد شدند تا در روستاها و شهر اهر مدرسه احداث کنند و مدرسه روستای یاورکندی جزو تعهدات خیرین در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر است.

وی افزود: عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه شهدای بانک سپه روستای یاورکندی از تیرماه سال جاری آغاز شد و بیست روز می‌شود که دانش آموزان در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش اهر بابیان اینکه مدرسه قبلی روستای یاورکندی که در سال 91 در جریان زلزله دچار آسیب‌دیدگی شده بود ولی بنا به‌ضرورت ناچاراً مجبور به استفاده از مدرسه مخروبه بودیم، گفت: خوشبختانه با حمایت‌های خیرین مدرسه‌ساز و عنایات دولت تدبیر و امید رفته‌رفته مدارس تخریبی و فرسوده بازسازی و مقاوم‌سازی می‌شود.

شجاعی اضافه کرد: برخی از مدارس روستایی شهرستان اهر به دلیل فرسوده بودن نیاز به همراهی خیرین بانک سپه دارند و اگر موقعیت احداث مدارس در روستاها ایجاد شود یقیناً مشکلاتی که دانش آموزان روستایی در مهاجرت به شهر اهر، اجاره مسکن و تحصیل متحمل بودند مرتفع گردد.

وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان 35 روستا در شهرستان اهر در کانکس تحصیل می‌کنند، یادآور شد: خوشبختانه با حمایت خیرین بازسازی بخشی از مدارس روستایی فاقد مدرسه ایمن و کانکسی شروع‌شده و مابقی مدارس روستایی که دانش آموزان در کانکس تحصیل می‌کنند بنا به شرایط ضرورت دارد تا مدارس دائم را جایگزین مدارس کانکسی کنیم.

بانک سپه در استان آذربایجان شرقی سه باب مدرسه احداث کرده است

نادر سلیمانی مدیرعامل شعب بانک سپه آذربایجان شرقی نیز در این آیین بابیان اینکه مدرسه شهدای بانک سپه روستای یاورکندی با همکاری عوامل محلی و دستگاه‌های ذی‌ربط در طول سه ماه احداث‌شده است، اظهار کرد: بانک سپه با احداث مدارس در واقع در قبال مردم مناطق محروم انجام‌وظیفه می‌کند.

وی ادامه داد: بانک سپه تاکنون در استان آذربایجان شرقی سه باب مدرسه احداث کرده و باز هم بر این عقیده احداث مدارس خواهیم بود به‌طوری که با کاهش هزینه‌های تبلیغاتی سعی می‌کنیم به تحقق اقتصاد مقاومتی و از منابع کاهش هزینه‌ها در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته مدارس احداث کنیم.

مدیرعامل شعب بانک سپه آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه موفقیت دانش آموزان روستایی و شهری در واقع موفقیت ماست، خاطرنشان کرد: همین‌که می‌بینیم دانش آموزان روستایی در کنکور رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند برای خدمت به روستائیان علاقه‌مند می‌شویم.

به گزارش تسنیم، در پایان این آیین اهالی روستای یاورکندی شهرستان اهر به‌پاس قدردانی در جهت احداث مدرسه از مدیرعامل شعب بانک سپه آذربایجان شرقی و سینایی نماینده خیرین بانک سپه با اهداء لوح تقدیر قدردانی کردند.

انتهای پیام/

R7887/P1336/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت

معاون وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

حمید طریفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان اظهار کرد: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت آغاز می‌شود و والدین باید برای پیش ثبت‌نام الکترونیک به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: ابتدا پیش ثبت‌نام به صورت الکترونیک انجام می‌شود پس از آن خانواده‌ها بر اساس اطلاعات ثبت شده، مستندات لازم را به مدرسه برده و به صورت حضوری ثبت‌نام می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: برای ثبت‌‌نام دانش‌آموزان در پایه اول دبستان باید سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی انجام شود و شرط ثبت‌نام است.

پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته

ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی مدارس باید همراهی کنند

وی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی و ایجاد مشکلاتی در فصل ثبت‌نام به دلیل محدوده‌بندی مدارس بیان کرد: محدوده بندی جغرافیایی در بسیاری از مناظق کشور مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند برای برخی مدارس خاص که در مرز بین مناطق آموزشی قرار دارند طی هماهنگی با استان‌ها مقرر شد که همراهی لازم با خانواده‌ها انجام شود و تا یک شعاع خاصی از مدرسه امکان ثبت‌نام خارج از محدوده وجود داشته باشد.

ثبت‌نام سایر پایه‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در دستورالعمل ثبت‌نام که به استان‌ها ابلاغ شده است، تسهیلگری درباره محدوده جغرافیایی به صورت شعاعی از مدرسه تأکید شده است.

 وی در پایان گفت: ثبت‌نام از دانش آموزانی که والدین آنان هردو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، بلامانع است و  ثبت‌نام دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی دوره ابتدایی بعد از پایان امتحانات نوبت دوم و دریافت کارنامه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟