Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی ساعی،  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، بسیج را رمز پیروزی و استمرار انقلاب برشمرد و اظهار کرد: اندیشه و تفکر بسیج، قبل از انقلاب در اندیشه امام(ره) نقش بسته بود و امروز عمق و گستردگی این تأثیر را درک می‌کنیم.

وی ضمن تبریک به مناسبت تقارن هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه افزود: بسیج قدرت نرم انقلاب است و دشمنان به دنبال نابودی این تفکر هستند که جامعه را از فرهنگ ارزشی بسیج جدا کنند، فرهنگی که عامل اصلی در پیروزی جبهه مقاومت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد با اشاره به کارکردهای بسیج مستضعفان گفت: بسیج مهم‌ترین عامل وحدت و انسجام ملی است که نمونه بارز آن را در پیروزی جبهه مقاومت در فرای مرزهای ایران شاهد هستیم، عامل مهم در امنیت کشور، برترین عامل در بازدارندگی توطئه‌های استکبار، عامل مقاومت و پیروزی حزب‌الله لبنان که گواه این امر پیروزی در جنگ 33روزه مقابل ششمین ارتش قوی دنیا رژیم صهیونیستی بود.

وی درباره اهم برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان نجف‌آباد ادامه داد: شعار امسال هفته بسیج، با عنوان بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است که در محورهای اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، اعتلای فرهنگی و اجتماعی، اندیشه ورزی و تولد علم، مسجدمحوری و استکبارستیزی نام‌گذاری شده است.

ساعی از برگزاری 455 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: برای هفته بسیج در نجف‌آباد برگزاری 25 مسابقه ورزشی، 32 مسابقه فرهنگی با موضوعات شهدا، سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری 10 مسابقه کتاب‌خوانی، 8 برنامه پیاده‌روی و عطرافشانی 12 گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته دیدار با خانواده‌های شهدا بالأخص شهدای مدافع حرم، برگزاری 109 برنامه روشنگری، برگزاری 18 یادواره شهید و 19 برنامه شبی با شهدا که خروجی این یادواره‌ها، فرهنگ‌سازی ارزش‌های دوران دفاع مقدس و روحیه جهادی و تربیت جوانانی چون شهید حججی‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد با اشاره به فعالیت‌های عمرانی بسیج ناحیه نجف‌آباد بیان داشت: احداث سالن‌های ورزشی با عنوان صالحین و 9 دی از جمله اقدامت عمرانی بسیج بوده است؛ همچنین 13 سالن ورزشی در حال تکمیل و بهره‌برداری است و در زمینه اعطای تسهیلات در جهت اقتصاد مقاومتی در سال 95 بیش از 2 میلیارد تومان وام در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی در رابطه با طرح گشت‌های محله‌محور بسیج نیز یادآور شد: این طرح به‌ صورت کشوری و با امضای تفاهم‌نامه میان نیروی انتظامی و بسیج جهت جلوگیری از ایجاد فضای ناامن توسط افراد سودجو به‌ خصوص جلوگیری از سرقت‌های خرد در سطح کشور انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری برنامه های هفته بسیج در نجف آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی