Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته فنی تیم استقلال با ابراز رضایت از عملکرد این تیم در مشهد گفت: روند رو به رشد تیم کاملا محسوس است و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

اکبر کارگر جم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از استقلال در مشهد دیدیم و همه کارشناسان هم معتقد بودند که این تیم شایسته پیروزی در این بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در مشهد با سیاه جامگان همه کار کردیم به جز گل زدن. موقعیت گل هم به تعداد زیادی روی دروازه این تیم ایجاد کردیم اما متاسفانه به دلیل عجله و نبود تمرکز کافی مهاجمان ما نتوانستند از این همه موقعیت استفاده کنند.

پیشکسوت آبی‌ها ادامه داد: شرایط ما با جذب یک مهاجم گلزن و چارچوب شناس بسیار بهتر خواهد شد و در اولویت برنامه‌های شفر هم جذب یک مهاجم است. البته ما در حال حاضر هم مهاجمان خوبی داریم اما فعلا آنها نتوانسته‌اند انتظاراتی که می رود را برآوره کنند. 

عضو کمیته فنی تیم استقلال در خصوص اشتباهات داوری که در این دیدار به ضرر استقلال صورت گرفت بیان داشت: ما به اشتباهات داوری علیه استقلال عادت داریم. از قدیم و ندیم و از زمانی که ما خودمان فوتبال بازی می کردیم اشتباهات داوری بیشتر به ضرر ما بوده است. همین فصل هم اشتباهات زیادی داوران به ضرر استقلال کردند که اگر این اشتباهات نبود الان جایگاه تیم ما در جدول حداقل چند پله بالاتر بود.

کارگرجم گفت: البته این فقط اشتباهات داوری نبود که به ما ضرر زد بلکه بزرگتر از آن اشتباهات بازیکنان خودمان بود که به تیم ما لطمه زد. مثلا در بازی با نفت هم داوران اشتباه کردند و گل سالم امید ابراهیمی را ندیدند. اما در آن بازی ما دو گل دیگر زدیم و باوجود اشتباه بزرگ داور باز هم بازی را بردیم. اگر مثلا در برابر همین سیاه جامگان مهاجمان ما دقت بیشتری داشتند و از موقعیت‌های پیش آمده استفاده می‌کردند، حالا اگر یک گل ما هم با اشتباه داور مردود شد، باز هم پیروز می‌شدیم.

مدافع پیشین آبی پوشان در خاتمه گفت: امیدوارم استقلال روز شنبه برابر گسترش فولاد جبران مافات کرده و با یک پیروزی خوب تیم به شرایط ایده آل برسد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برخی اوقات برخوردها متفاوت است. مثلا در نشست‌های خبری حتما سرمربی باید حضور داشته باشد، اما مطمئنم خیلی از سرمربیان حاضر نمی‌شوند و نمی‌دانم جریمه می‌شوند یا خیر.

سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از تقابل سپاهان و استقلال خوزستان، ضمن تشکر از باشگاه سپاهان بابت مهمان‌نوازیشان، اظهار کرد: برخی شهرها حتی ما را برای کنفرانس خبری پیش بازی دعوت نکردند. فردا یکی از بازی‌های مهم و حساس ما است و با شناختی که از سپاهان داریم بازی بسیاری سختی داریم.

وی افزود: بازیکنانمان همیشه بازی‌های بزرگ سربلندمان کردند و امیدوارم با کسب امتیاز از زمین خارج شوید. پورموسوی در خصوص شکایت باشگاه به انتخاب داور این دیدار تصریح کرد: باشگاه نسبت به قضاوت‌ها در سال‌های قبل معترض بود. به عقیده من چیدمان داوری باید جوری باشد که شک و شبهه ایجاد نکند و از قبل بازی کسی سمت داور نرود.

او ادامه داد: اکرمی از داوران خوب و باتجربه است، اما شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های قبل و زمانی که من حضوز نداشتم است. از سوی دیگر داور این بازی با احترام شمالی است و شاید ذهنیت باشد که هفته بعد با نساجی بازی داریم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به جریمه عبدالله ویسی، خاطر نشان کرد: ویسی حرفی زد که همه ما اعتقاد داریم، برخی اوقات برخوردها متفاوت است. حتما سرمربی باید حضور داشته باشد، اما مطمئنم خیلی از سرمربیان حاضر نمی‌شوند و نمی‌دانم جریمه می‌شوند یا خیر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)