Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه اصفهان در واکنش به نابودی داعش توسط نیروهای مقاومت، در صفحه توئیتری خود این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفتند. به گزارش خبرنگار گروه داشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه اصفهان در واکنش به نابودی داعش توسط نیروهای مقاومت در صفحه توئیتری خود این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن خزایی، دانشجوی کارشناسی میکروبیولوژی دانشگاه اصفهان در صفحه توئیتری خود نوشت: حاج قاسم قول داد انتقام محسن حججی، نابودی داعش باشد؛ یاد حاج احمد متوسلیان افتادم که قراره برا آزادیش رزیم صهیونیستی آزاد بشه.


همچنین علی ربیعی، دانشجوی مهندسی نقشه برداری در این خصوص نوشت: دیروز گفتیم خرمشهر آزاد شد؛ امروز می گوییم بوکمال آزاد شد و فردایی نه چندان دور خواهیم گفت بیت المقدس آزاد شد.

محمد نوری، دانشجوی پرستاری نیز با با اشاره به نابودی داعش توسط نیروهای مقاومت گفت: حاج قاسم وعده سه ماهه‌اش را دو ماهه عمل کرد؛ کاش همه وعده‌ها همین طور باشد!

امیر محمدرضایی، دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی نیز با بیان اینکه داعش تمام شد و روسیاهی به زغال ماند، نوشت: تفاوت دیدگاه ها و اندیشه ها معلوم شد؛ یکی با دیدگاه انقلابی وعده سه ماهه می دهد و زودتر از زمان موعد کار را تمام می کند و دیگری وعده 100 روزه می دهد؛ اما با گذشت 5 سال ...


محسن حبیب اللهی، دانشجوی میکروبیولوژی نیز در صفحه توئتری خود نوشت: این روزها دولت با تفنگ حسابی به دولت بی تفنگ درس می دهد...


همچنین محمد کنعانی، دانشجوی کارشناسی علوم کامپیوتر ضمن تبریک به سردار سلیمانی گفت: ساعت ها فکر کردم تا شاید جمله ای در وصف سردار بنویسم؛ اما زبانمن نخواهد توانست رشادت های سردار عشق را توضیح دهد.... 



مریم علی خاصی، دانشجوی کارشناسی فیزیک نیز این پیروزی را به همه خانواده های نجیب شهیدان مدافع حرم تبریک گفت و نوشت: تبریک به صلح جهانی، تبریک به مدافعان عزیزمون و تبریک به ...


امیرعلی صادقی، دانشجوی مهندسی عمران در صفحه توئیتری خود نوشت: امروز با افتخار می توانیم بگوئیم وعده صادق سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی به حقیقت پیوست؛ ان شجره خبیثه یعنی داعش برای همیشه به امید خدا ریشه کن و نابود شد.

سید محسن احمدی، دانشجوی کارشناسی مهندسی پزشکی نیز گفت: سردار دل ها ممنون که به قول هاتون عمل کردید...

هانیه مشفق، دانشجوی ادبیات عرفانی نیز گفت: امشب فرمانده در پاسخ به سربازش؛ عامل شکست آن توده سرطانی، رو با «وما رمیت اذ رمیت...» توصیف کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد

تاجر شرکت کننده در اکسپو به عملیات وعده صادق از زبان وزیر صمت واکنش نشان داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تاجر شرکت کننده در اکسپو به عملیات وعده صادق از زبان وزیر صنعت، معدن، تجارت واکنش نشان داد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد