Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز آمار ایران، شاخص کل (بر مبنای١٠٠=١٣٩٠) در آبان ماه سال ١٣٩٦ برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی به ترتیب ٢٥٨.٤، ٢٥٥.٨ و ٢٦٨.٩ را نشان می‌دهد که نسبت به ماه قبل برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی ١.١ درصد افزایش یافته است.

افزایش شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) به ترتیب ٩.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٦، ٩.٥ و ١٠.٠ درصد می‌باشد که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی ٠.٩ واحد درصد افزایش یافته است. 

 ١- شاخص کل (بر مبنای١٠٠=١٣٩٠) در آبان ماه سال ١٣٩٦ برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی به ترتیب ٢٥٨,٤، ٢٥٥.٨ و ٢٦٨.٩ را نشان می‌دهد که نسبت به ماه قبل برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی ١.١ درصد افزایش یافته است. افزایش شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) به ترتیب ٩.٦، ٩.٥ و ١٠.٠ درصد می‌باشد که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی ٠.٩ واحد درصد افزایش یافته است.

درصد تغییرات شاخص کل (نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار) در دوازده ماه منتهی به آبان ماه سال ١٣٩٦ نسبت به دوره مشابه سال قبل برای کل کشور ٨.٤ درصد، مناطق شهری ٨.٢ درصد و مناطق روستایی ٩.٣ درصد است که نسبت به همین اطلاع در مهر ماه  ١٣٩٦، برای کل کشور و مناطق شهری و روستایی ٠.٢ واحد درصد افزایش یافته است.

 ٢- شاخص گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» در این ماه برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی به ترتیب به عدد ٣٠٤,٨، ٣٠٦.٩ و ٢٩٩.٧ رسید که نسبت به ماه قبل، این اطلاع برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی ١.٨ درصد افزایش یافته است. شاخص گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» نسبت به ماه مشابه سال قبل برای کل کشور و مناطق شهری ١٣.٠ درصد و مناطق روستایی ١٢.٨ درصد افزایش نشان می‌دهد. درصد تغییرات این گروه در دوازده ماه منتهی به آبان ماه ١٣٩٦ نسبت به دوره مشابه سال قبل برای کل کشور و مناطق شهری ١١.٩ درصد و برای مناطق روستایی  ١٢.٠ درصد است. شاخص گروه اصلی «خوراکی‌ها» در ماه مورد بررسی برای کل کشور، مناطق شهری و روستایی به ترتیب به عدد ٣٠٢.٤، ٣٠٤.٩ و ٢٩٦.٤ رسید که نسبت به ماه قبل برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی ١.٩ درصد افزایش نشان می‌دهد. شاخص گروه اصلی «خوراکی‌ها» نسبت به ماه مشابه سال قبل برای کل کشور و مناطق شهری به ترتیب ١٣.٣ درصد و مناطق روستایی  ١٣.٢ درصد افزایش نشان می‌دهد. نرخ تورم دوازده ماهه این گروه برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی ١٢.١ درصد است.

 ٣- شاخص گروه عمده «کالاهای غیر خوراکی و خدمات» در آبان ماه ١٣٩٦ برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی به ترتیب به عدد ٢٤٠,٠، ٢٣٨.٣ و ٢٤٨.٢ رسید که نسبت به ماه قبل، این اطلاع برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی به ترتیب ٠.٨، ٠.٩ و ٠.٤ درصد افزایش یافته است. همچنین میزان افزایش شاخص گروه عمده «کالاهای غیرخوراکی و خدمات» نسبت به ماه مشابه سال قبل برای کل کشور و مناطق شهری ٨.٠ درصد و مناطق روستایی ٧.٨ درصد بوده است. نرخ تورم دوازده ماه منتهی به آبان ماه ١٣٩٦ نسبت به دوره مشابه سال قبل این گروه برای کل کشور ٦.٨ درصد، مناطق شهری ٦.٧ درصد و مناطق روستایی ٧.١ درصد است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟