Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@00:44:46 GMT

آماده‌باش نیروهای امداد دریایی بوشهر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۵۱۲۵

آماده‌باش نیروهای امداد دریایی بوشهر

تین‌نیوز | 

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از آماده‌باش نیروهای امداد و نجات دریایی در بوشهر خبر داد و گفت: در دو حادثه ۱۱ نفر نجات یافتند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب در این باره گفت: از ساعات اولیه اعلام اخطاریه هواشناسی با توجه به حساسیت منطقه دریایی تحت پوشش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با دستور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان کارگروه ویژه‌ای برای مدیریت بحران‌های دریایی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت تمامی واحدهای مرتبط با امداد و نجات و جستجو دریایی این اداره کل در تمامی شهرستان‌های استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

شکیبی نسب بیان کرد: ساعت ۲ بامداد چهارشنبه یک فروند لنج باری که از دبی عازم بندر دیلم بود در محدوده ۴۵ مایلی جنوب شرقی خارگ و ۳۰ مایلی بندر بوشهر با ۶ نفر سرنشین بعد از غرق شدن لنج به اعلام اضطرار خود را از طریق مالک لنج به اداره کل بنادر و دریانوردی اعلام کرد و بلافاصله ناجی ۹ از جزیره خارگ، ناجی ۲ از بندر عامری و ناجی ۲۰ به محدوده عملیاتی اعزام شدند که خوشبختانه به همت نیروهای دریایی سپاه عملیات امداد و نجات شش سرنشین این لنج باری با موفقیت به پایان رسید.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، تصریح کرد: همزمان دومین حادثه در سمت خورخان، یک لنج باری غرق شده با ۵ نفر سرنشین اعلام اضطرار کرد که بلافاصله با هماهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ناجی ۲ از عامری به محل مورد نظر اعزام شد و خوشبختانه توانست ۵ نفر سرنشین را نجات داده و  به بندر عامری منتقل کند.

وی بیان کرد: تمامی محدوده عملیاتی استان بوشهر در حال حاضر توسط شناورهای جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تحت پوشش است.

محمد شکیبی نسب تأکید کرد: ۵ شناور جستجو و نجات دریایی با آمادگی کامل و نفرات زبده آماده خدمت‌رسانی در مناطق عملیاتی عسلویه، عامری، بوشهر و خارگ هستند که دریانوردان می‌تواند با شماره تلفن ۱۵۵۰ در مواقع اضطرار از کمک این شناورها بهره‌مند شوند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است