Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، به نقل از سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در پیامی خطاب به ملت ایران، آشکار شدن نصرت الهی در جبهه مقاومت و اضمحلال و شکست تاریخی فتنه سیاه و نماد جهالت و ددمنشی گروهک تروریستی صهیونیستی داعش در سوریه و عراق را به ساحت قدسی امام زمان (عج) و ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله جل جلاله: "و ما النصر الا من عندالله"

امروز روز تجلی نصرت الهی و شکوه فتح و پیروزی جبهه مقاومت است.

در این پیام آمده است: به تحقیق امروز مجاهدت های مظلومانه ولی شجاعانه فرزندان اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل گروه های منحط تکفیری و دست نشانده های قدرت های شیطانی استکباری صهیونیستی به ثمر نشست و در آخرین رزمگاه فاطمیون، حیدریون، زینبیون و سپاه مقدس قدس و حشد الشعبی، ابوکمال سوریه، مدال افتخار ماندگاری بر سینه سترگ فرمانده مخلص و بی ادعای جبهه مقاومت، سردار سرلشکر حاج "قاسم سلیمانی"  و هم رزمان او شد.

سردار اشتری در این پیام تاکید کرد: پیروزی شکوهمند جبهه ابوکمال سوریه دستاوردی تاریخی و موهبتی الهی است که در سایه سار رهبری حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز و وحدت و برادری ملت های مسلمان و حق طلب اعم از شیعه و سنی مخصوصاً رزمندگان جان بر کف عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و ایران اسلامی به منصه ظهور رسید و این شکوه و اقتدار در مقابل دشمنی های پیچیده جبهه استکبار و دست نشانده های بیچاره و کج فهم عبری عربی آن، جلوه گر شد.

فرمانده ناجا در این پیام یاد آور شد: نقش مراجع عظام جهان اسلام مخصوصاً حضرت آیت الله العظمی سیدعلی سیستانی (حفظه الله تعالی) در بسیج نیروهای مردمی عراق و همگرایی و وحدت عمل دولت های سوریه و عراق با محوریت جمهوری اسلامی ایران در مهار و سرکوب غده چرکین داعش و دیگر گروهک های تروریستی تجربه ای تاریخی برای دیگر ملت‌های آزاد شد.

وی در پایان بیان کرد: سازمان عظیم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز افتخار به این پیروزی بزرگ و شکرگزاری به آستانه حضرت قادر متعال، اعلام می دارد همان طوری که در گذشته همواره با هوشیاری و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی با سرکوب و قلع و قمع گروهک های تروریستی، امنیت مثال زدنی به مردم شریف و قدرشناس ارزانی داشته، در تداوم این رزم بزرگ در کنار سایر نیروهای جان بر کف نظامی و امنیتی نقش خود را با صلابت تر از گذشته ایفاء خواهد کرد. انشاءالله

وی تاکید کرد: این فتح کبیر دسته گلی است به پیشگاه تمامی بهاء پرداختگان جبهه مقاومت و آزادگی، علی الخصوص خانواده های معظم شهیدان مدافع حرم.»

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد

یوری پوپوف معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق