Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی قدرت مقابله با دشمنان اسلام را در هر سطح و قدرتی دارد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین سلامی عصر امروز (چهارشنبه) در همایش یادبود شهدای مدافع حرم در محل مصلای تهران، اظهار کرد: ما امروز با فراهم آوردن عظیم‌ترین قدرت نظامی به سطحی از قدرت رسیده‌ایم که آمادگی مقابله با دشمنان اسلام را در هر سطح و قدرتی داریم و این واقعیت را در عمل نشان می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دشمنان هر چه به دشمنی خود ادامه دهند خودشان ضعیف‌تر شده و ما نیرومندتر خواهیم شد. اتفاقات امروز را ببینند و درس عبرت بگیرند و سر عقل بیایند، منطق زور و زبان تهدید را کنار بگذارند و بیش از این خود را در مسیر زوال قرار ندهند. پیروزی‌های دیگر و صبح پیروزی نهایی نزدیک است و ملت‌ها بخصوص ملت ما در صحنه هستند.

سلامی با تبریک پیروزی مقاومت در منطقه، یادآور شد: این لحظات یکی از نشانه‌های نصرت الهی در اقصی نقاط جهان اسلام است. این پیروزی جاودان و شگفت‌انگیز در محل دفن سیاست‌های آمریکا، اسرائیل، انگلیس و رژیم‌های مرتجع منطقه‌ای متحد آمریکا رخ داد. همه شاهدند که چگونه پرچم پرافتخار اقتدار مسلمانان در بلاد اسلامی به اهتزاز در آمد و چگونه پرچم استکبار و مزدوران فریب خورده آنها به زیر کشیده شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: این نشانه جذابی از به ثمر نشستن زود هنگام خون پاک شهیدان است، شما شاهد درخشش دوباره شهیدان‌تان در میدان هستید، شمایی که در شهادت آنها صبر و به خدا توکل کردید و شکیبایی، نجابت و حمایت شما عامل اصلی شد و روح جهاد و شهادت را در کالبد ایران، عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، لبنان، یمن و هر سرزمین اسلامی دیگری دمید.

وی با تاکید بر اینکه شهیدان تندیس‌های شرف و استقامت و مظاهر جاودانگی همه مسلمانان عالم هستند، افزود: شهدا نشان فخر مسلمانان و شکست‌ناپذیری اسلام در میدان جهاد هستند. شهدا سمبل فداکاری، جوانمردی، غیرت، آزادگی، عدالت‌جویی، حقیقت‌طلبی و تجسم انسانی عظیم‌ترین فضائل عالم خلقتند. درود خدا بر آنها که برای تحقق آرزوهای بلندشان منطق شهادت را انتخاب کردند و درود بر شما که فدا شدن همسران، پدران و برادران‌تان را به عنوان زیباترین آرزو تلقی کردید.

سلامی همچنین بیان کرد: امروز نشان داده شد تنها در مقابل استکبار و صهیونیسم، منطق جهاد پیروز است. تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داد هر جا که ما ایستادیم، مجاهدت کردیم، شهید شدیم و صبر کردیم به پیروزی رسیدیم و نشان داده شد وقتی منطق جهاد و شهادت الگوی رفتار مسلمانان عالم در مقابل دشمنان سلطه‌گر می‌شود هیچ واقعیتی در عرصه سیاسی، فرهنگی و نظامی با اراده دشمنان ما رقم نمی‌خورد.  

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تجربیات انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: تجربیات سخت اما شیرین هواداران انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته نشان داد که می‌توان بدون تکیه بر قدرت‌های بزرگ و ایستادن در مقابل آنها قله‌های رفیعی از علم و فناوری را فتح کرد و می‌توان مقاومت کرد و آسیب کمی دید اما پیروزی‌های بزرگی را به ارمغان آورد. می‌توان با مقاومت هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرد.

وی در پایان گفت: داعش محصول مشترک آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها برای ایجاد شعله‌های فتنه در جهان اسلام و خاموش کردن نور خدا در سرزمین‌های اسلامی بود. فکر می‌کردند با این تهدید نوخواسته می‌توانند جمهوری اسلامی را در دل مردم محدود کنند و از روند گسترش انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی جلوگیری کنند و فکر می‌کردند می‌توانند جهاد بدلی را در مقابل جهاد ناب اسلامی قرار دهند اما آنچه رخ داد این بود که گستره نفوذ انقلاب به واسطه این تهدید پیش رفت و فرصتی برای به هم پیوستن ارزش‌های متفرق در جهان اسلام به وجود آورد و مسلمانان از همه جا جمع شدند و بسیج جهان اسلام شکل واقعی بر روی زمین پیدا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،محمدرضا مردانی در ابتدای  نشست تخصصی مسئولین بسیج اساتید استان گیلان در دانشگاه گیلان از عملیات تاریخی «وعده صادق» سخن گفته و از دلاور مردان جبهه توحید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق وعده امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) در تنبیه رژیم صهیونیستی قدم بزرگی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین به عموم مردم و دوستداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفت.


وی افزود: البته این بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود. تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرماندهان ما به تبعیت از مقام معظم رهبری کم نظیر بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد

مردانی با بیان اینکه در مسیر کمک به ارتقای نظام حکمرانی در کنار اساتید بسیجی، اساتید غیربسیجی هم پای کار خواهند آمد و طعم شیرین خدمت به مردم و محرومیت زدایی با کمک به ارتقای کارآمدی نظام را خواهند چشید، گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دشمنان همواره دانشگاه ودانشجویان را مورد هدف قرار داده اند،بیان کرد: این نشان دهنده اهمیت دانشگاه است،وقتی جوانان خوبی تربیت کنیم و به بدنه مدیریتی کشور تزریق کنیم، مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

مردانی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تبیینی برای اساتید می‌تواند موجب هم افزایی اساتید شود. جمهوری اسلامی حرم است و دشمن با جنگ ترکیبی همه جانبه به مقابله با این نظام مقدس آمده است و وظیفه دانشگاه‌ها برای مقابله با این جنگ سنگین است.

رئیس سازمان بسیج اساتید باتاکید بر اینکه استان گیلان منطقه قهرمان پرور است افزود: اساتید باید پرچمدار تبیین گری باشند. مقام معظم رهبری فرمودند راه مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن تنها تبیین است و باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد. سلاح ما اندیشه، بیان و قلم است. این سلاح تاثیر شگرفی می‌تواند داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود