Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@15:31:11 GMT

پیوند مردم بوشهر با نیروگاه هسته‌ای تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۶۴۵۱

پیوند مردم بوشهر با نیروگاه هسته‌ای تقویت شود

بوشهر - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: باید پیوند مردم بوشهر با نیروگاه هسته‌ای تقویت و گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر بعد از ظهر چهارشنبه در شورای پدافند غیرعامل قرارگاه پرتوی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر میزبان تنها نیروگاه هسته‌ای کشور است که افتخاری برای همه مردم استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تولید برق در نیروگاه اتمی بوشهر و انتقال آن به شبکه سراسری اشاره کرد و ادامه داد: باید پیوند مردم بوشهر با نیروگاه هسته‌ای تقویت و گسترش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر خواستار اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل برای جلوگیری از بحران‌های بزرگ شد و بیان کرد: باید احتمالات و مخاطرات مختلف نیروگاه اتمی بوشهر پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل پرتوی در رفع اشکالات و ایرادها، اضافه کرد: رزمایش‌های پرتوی در کنار نیروگاه اتمی بوشهر هر سه سال یک بار باید برگزار شود.

زرین‌فر تصریح کرد: برگزاری این رزمایش‌ها کمک می‌کند تا در صورت بروز خطرات احتمالی آمادگی لازم وجود داشته باشد و کمترین خطرات و تلفات را شاهد باشیم.

وی خواستار توسعه آموزش‌ها برای رسیدگی به بحران‌ها در استان بوشهر شد و گفت: رزمایش پرتوی در بوشهر با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم و ارتقا آمادگی برای مقابله با بحران‌ها و حوادث  احتمالی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت

در این جلسه آقایان دکتر باهنر و بادامچیان و دکتر متکی و حجت الاسلام پور محمدی مطالبی درباره اوضاع کشور و وحدت نیروهای انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور بیان کردند.

 

 محسن رضایی ضمن پاسخ به سوالات، پیشنهاداتی برای کارآمدی و تقویت عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب ارائه کرد.

 

وی گفت: ما در عین داشتن قوی‌ترین نظام سیاسی در منطقه غرب آسیا در زمینه اداره کشور نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.

 

 رضایی با بیان اینکه لازمه انسجام علاوه بر برادری نیازمند عقلانيت جمعی نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با عبور از جناح‌ها وگروههای سياسی نشان دادند که سیاسیون و دولتمردان و گروه‌های سياسی باید به عقلانيت جمعی اهمیت داده و در تقویت آن بکوشند. 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: خوشبختانه درحوزه سیاست و دفاع و امنیت، کارآمدی وعقلانیت جمعی رشد قابل توجهی کرده است، اما در فعالیت های انتخاباتی و اقتصادی، نیازمند تقویت کارامدی وعقلانیت جمعی هستیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • امیرعبداللهیان: همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر آمریکا قرار نگیرد
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی