Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان در پی پیروزی محور مقاومت و پایان داعش پیام تبریکی منتشر کرد.متن پیام آیت الله جنتی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ( سوره حج ، آیه ۴۰)

بر درگاه خداوند، پیشانی شکر بر زمین  می‌نهیم که بار دیگر انقلاب اسلامی را مشمول وعده‌های خویش قرار داد و ‌اثبات شد گام نهادن درمسیر آرمان‌های الهی، ثمره‌ای جز نصرت‌‌ خداوند نخواهد داشت و اکنون‌که به برکت ایستادگی مؤمنانه مجاهدان جهان اسلام، افتخار دیگری به دست آمده است و گروه گمراه تکفیری داعش که به نمایندگی‌ از استکبار جهانی فتنه‌ای عظیم برپا کرده بود در کشورهای عراق و سوریه به لطف خداوند بزرگ منهدم شد، برخود وظیفه می‌دانیم از مجاهدتهای همه مدافعان حرم در این جهاد طاقت‌فرسا قدردانی کنیم و این پیروزی غرور آفرین را به رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و جبهه مقاومت، مردم ایران، عراق، سوریه و لبنان تبریک عرض نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است ‌این شکست تنها شکست اشرار داعش نبود شکست جبهه فرعونیان زمان ازجمله آمریکا و اسرائیل مظلوم‌کش بود و نویدی بود برای شکستهای قریب الوقوع آینده. بی‌گمان هموطنان و مردم مسلمان منطقه، امنیت امروز خود را مدیون شهداء و جانبازانی می‌دانند که در طریق جهاد فی سبیل الله با خداوند معامله کردند و رستگاری ابدی را به بهای جان خویش خریدند. ضمن تبریک این پیروزی ارزشمند به همه مجاهدان این جهاد عظیم، به ویژه به سردار رشید اسلام جناب حاج قاسم سلیمانی، امیدواریم جهان اسلام با بهره‌برداری از این‌ تجربه گرانسنگ، روزهایی سرشار از عزت و عظمت را در پیش داشته باشد و توطئه‌های‌ مدام دشمنان اسلام، همچون گذشته ناکام بماند.

فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی(سوره انفال آیه۱۷)

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

دبیر شورای نگهبان

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی شامگاه شنبه در همایش آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان همدان بیان کرد: زائران حج، از لحظه اول برای حضور در این مراسم معنوی مورد عنایت ویژه الهی هستند.

وی با بیان اینکه در روایات بر لزوم انجام این سفر بسیار توصیه شده است، افزود: قدردان این توفیق که نصیب شما شده، باشید.

شعبانی با اشاره به اینکه نه تنها در قبل و بعد از سفر، که بعد از انجام حج نیز عظمت این سفر معنوی برای زائران ادامه دارد، گفت: در عرفات با این هدف حاضر شوید، که به محضر حضرت حجت (عج) می‌رسید.

وی با بیان اینکه در کنار اعمال ظاهری، به باطن حج نیز باید توجه شود و آن را درک کرد، بیان کرد: حج تنها یک عمل عبادی نیست، بلکه نگاه سیاسی هم بر آن حاکم است.

شعبانی با اشاره به اینکه همه شما سفیران فرهنگ تشیع در این سفر هستید، گفت: خوب است طواف مستحبی برای امام حسن عسکری (ع)، تنها امامی که به سفر حج نرفتند را انجام دهید

کد خبر 6096666

دیگر خبرها

  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد