Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - جمع کثیری از مقامات و مسئولان استان گلستان، روحانیون، ائمه جمعه، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، خانواده شهدای مدافع حرم در پیام هایی شکست و نابودی داعش ررا به محضر رهبر معظم انقلاب تبریک گفتند.

به گزارش روز چهارشنبه سیدمناف هاشمی استاندار گلستان در پی پیروزی جبهه اسلام بر تروریست های داعش، در پیامی از حمایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قدردانی و سپاسگزاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این پیام آمده است: پیروزی جان بر کفان غیور جبهه اسلام و شیر مردان لشکر ولایت در مقابله با فرزند نامشروع استکبار و مولود خبیث وهابیت، زمینه مسرت و شکرگزاری همگان را بر آستان مبارک حضرت حق فراهم آورد.
وی افزوده است: پیروزی حاصله در محور مقاومت سوریه، عراق و لبنان با درایت، اخلاص و ایثارگری سردار رشید ارتش اسلام و فرزند خلف و صالح انقلاب و امام خمینی (ره)، حاج قاسم سلیمانی و با پشتوانه شهدای مظلوم مدافع حرم و جانفشانی رزمندگان غیرتمند جبهه مقاومت از هر دین و آیینی و فارغ از هر فرقه و قومیتی و با حمایت خالصانه مرجعیت جهان اسلام و علمای برجسته صورت گرفت.
استاندار گلستان گفته که به نمایندگی از مردم غیور و همیشه در صحنه استان گلستان از حضرتعالی به عنوان ولی امر مسلمانان جهان و عمود خیمه اسلام عزیز در عصر حاضر و خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و تمامی سربازان سلحشور جهان اسلام در مدیریت مواجهه با این شجره خبیثه قدردانی می نماییم.
**
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز در پیامی ضمن تبریک این پیروزی به محضر مقام معظم رهبری، گفته است: پیروزی جبهه قدرتمند محور مقاومت در مقابله با خلافت خودخوانده داعش که مولود نامشروع تفکر خبیث وهابیت و اسلام آمریکایی است همه ما را مسرور و ملزم به سجده شکر بر آستان احدیت نموده است.
امام جمعه گرگان افزوده است: رهبرا پیروزی بزرگ محور مقاومت در سوریه و عراق و لبنان با درایت حکیمانه حضرتعالی و ایثارگری، اخلاص و شجاعت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و برکت خون شهدای معظم مدافع حرم و جانفشانی رزمندگان غیور جبهه مقاومت و اتحاد جوانان شیعه و سنی و دیگر ادیان الهی و حمایت همه جانبه مرجعیت دینی و علمای بصیر جهان اسلام صورت گرفته است و در این ماه طلوع خورشید اسلام قلب همه مسلمین عالم و مردم آزادیخواه جهان را پر از شور و شعف نموده است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفته است که از حضرتعالی به عنوان ولی امر و مایه فخر و مباهات امت اسلامی و خلف صالح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی( ره) تشکر و قدردانی داشته و برای همه مدافعان اسلام ناب و سربازان سنگرهای دفاع از ارزش های اسلامی مخصوصا سردار باتدبیر و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی آرزوی توفیق روز افزون داریم.
**
آیت الله سیدمحمدرضا میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان و حجت الاسلام محسن طاهری مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان و مسئولان حوزه و مدارس علمیه استان نیز در پیام های جداگانه این پیروزی را تبریک گفتند.
خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های شهیدان مدافع حرم این پیروزی را تبریک گفته و یاد شهیدان جبهه مقاومت ومدافعین حرم را گرامی داشتند.
3014/1648
تنظیم: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود