Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: تلاش می‌کنیم تا اسکان موقت مردم زلزله زده به وسیله کانکس، مسکن استیجاری یا با ساخت اتاق‌های کوچک در اسرع وقت انجام شود.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در رابطه با تمهیدات سازمان مدیریت بحران کشور پیرامون اسکان موقت مردم زلزله زده استان کرمانشاه با توجه به بارش باران اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی و فرصت کم تنها توانستیم روی چادرها پلاستیک بکشیم و خود مردم روستاها هم اطراف چادرها را با خاک، شن و ماسه مسدود و از ورود آب باران به داخل چادرها جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجار با بیان اینکه چادر و پلاستیک از جمله نیازهای اساسی زلزله زدگان است، ادامه داد: در حال حاضر چادر و پلاستیک در اختیار همه زلزله زدگان قرار گرفته است و برخی از افراد در مناطق شهری سرپل ذهاب جهت عایق کردن و ممانعت از ورود آب به چادرها نیازمند آموزش هستند.
رئیس ستاد مدیریت بحران کشور افزود: همکاران ما سعی می‌کنند تا به افرادی که چادرهایشان در بارندگی و آب گرفتگی معابر به مشکل برخورده است، کمک کنند.
وی اضافه کرد: برخی از زلزله زدگان به جابجایی، عایق کردن با پلاستیک و تعویض چادرهایشان نیازمند هستند که همکاران ما در حال بررسی و رسیدگی به این موضوعات هستند.
نجار با بیان اینکه باید هر چه سریع تر اسکان موقت زلزله زدگان انجام شود، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا اسکان موقت مردم زلزله زده به وسیله کانکس، مسکن استیجاری یا با ساخت اتاق های کوچک در اسرع وقت انجام شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران