Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@05:19:07 GMT

چراغ سبز یک لژیونر برای حضور در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۸۲۷۴

چراغ سبز یک لژیونر برای حضور در پرسپولیس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با وجود اینکه کی روش در اردوی آخر تیم ملی حقیقی را دعوت نکرده بود این گلر از انگیزه بالای خود برای بازگشت به دروازه تیم ملی خبر داده است: بعد از حدود 11 ماه به تیم ملی دعوت شدم وبه جز اردوی آخر، در دو اردوی قبل تر حضور داشتم. خیلی خوشحال بودم که برگشتم. در اردوی آخر حضور نداشتم و دلیل آن را کارلوس کی روش می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حقیقی ادامه داد: برای او 1000 درصد احترام قائلم و هر کم و کاستی بوده از طرف من بوده است. جبران خواهم کرد و سعی می کنم شماره یک باشم. صرف حضور در جام جهانی به درد من نمی خورد و دوست دارم در ترکیب باشم و بازی کنم. زیاد دنبال رکورد نیستم اما اینکه در دو جام جهانی دروازه بان تیم ملی کشورم باشم اتفاق خوشحال کننده ای است. 

 

حقیقی در خصوص قرعه احتمالی تیم ملی در جام جهانی توضیح داده است: دو حالت در کل وجود دارد. یا با بهترین ها هم گروه می شویم که می تواند تجریه جدید برای ما باشد یا اینکه در گروهی حضور داشته باشیم که امکان صعود هم در آن باشد. خودم به شخصه دوست دارم در گروهی باشیم که امکان صعود باشد یعنی حالت دوم. با این حال به قول معروف هر چه پیش آید خوش اید.

 

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره حضور احتمالی در تیم سابق خود هم اظهار نظر کرده است: این را قبل هم گفته ام و بازهم می گویم. اهل بازی کردن با احساسات هواداران هم نیستم. آنها در یک هفته ای که در ایران بودم برایم سنگ تمام گذاشتند و لطفشان در همه جا شامل حالم شد. پرسپولیس خانه من است و هر چه دارم از این تیم است اما هنوز تا به این لحظه هیچ پیشنهادی از طرف این باشگاه به دست من نرسیده است. پرسپولیس و هوادارانش در قلب من بوده و هستند. چه باشم و چه نباشم بهترین ها را برای این تیم خواسته ام. اگر پرسپولیسی ها تمایل داشتند و روزی قسمت شد و به تیم محبوبم برگشتم هواداران مطمئن باشند بهترین عملکرد را به جا خواهم گذاشت و مطمئنا آنهایی که اسم مرا پسر پرسپولیس گذاشتند را سربلند می‌کنم و هیچ شرطی برای بازگشت ندارم.

 

خبر ورزشی

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد

جانشین بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل در حاشیه برگزاری این اردو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اردوی جهادی با حضور ۷۵ نفر دانشجومعلم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، در مدارس کم برخوردار استان برگزار شد.

علیرضا دولت نژاد خاطرنشان کرد: طرح «جهاد عهد خدمت» دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر و با هدف جبران کمبودهای آموزشی و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اردو در بخش عمرانی از جمله رنگ‌آمیزی و فضاسازی و زیباسازی مدارس روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد با مشارکت ۴۵ دانشجو معلم خواهر و ۳۰ دانشجومعلم برادر آغاز شد که در دو بازه سه روزه برگزار شد.

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان در راستای گسترش عدالت آموزشی و همچنین رفع نواقصات و کمبود های عمرانی مدارس محروم و نیازمند شهرستان نیر، خودسازی خود دانشجومعلمان نیز هست تا بتوانند با کسب تجربیات معلمی، روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند.

دولت نژاد گفت: تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب بوده است، که انگیزه مضاعفی بر حضور دانشجومعلمان در این مسیر مقدس و با ارزش شد.

وی اضافه کرد: دانشجومعلمان جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد شهرستان نیر و مشاهده وضعیت تحصیلی و عمرانی مدارس این روستاها، وظیفه خود دانستند تا با حرکتی جهادی به یاری این دانش آموزان و رفع مشکلات و کمبود آن‌ها در زمینه های تحصیلی و عمرانی مدارسشان بپردازند.

کد خبر 6092539

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند