Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@08:11:53 GMT

تأكيد قرآن كريم به دوري از ظالمان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۸۷۰۳

به گزارش خبرگزاري بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، همزمان با هفته بسیج و با همت بسیج رسانه استان قزوین نشست اخلاق در رسانه با حضور اصحاب رسانه در دفتر آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد.
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این نشست با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر جریان منحوس داعش اظهار کرد: این پیروزی خدادادی و باعظمت موجب ریشه‌کن شدن فتنه داعش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جریان داعش در تلاش بود تا در منطقه نفوذ کرده و حتی ایران را نیز به تصرف خود درآورد اما خداوند مکر آنها را به خودشان برگرداند.
 آیت‌الله عابدینی بیان کرد: با شکست جریان داعش ریشه شرارت دشمنان خشک شده و این خطر به دست بسیج و تفکر شیعی و پیروان اهل‌بیت برچیده شد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه دشمنان و عوامل تاسیس جریان منحوس داعش به دنبال ایجاد تفرقه و چند دستگی در منطقه بودند، گفت: دشمنان می‌خواستند جنگ مذهبی راه انداخته و بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند اما در نهایت پیروزی از آن شیعه شد.
این مقام مسئول ادامه داد: بی‌شک از این پس از بین خرابه‌های ایجاد شده توسط داعش در عراق و سوریه محبت اهل‌بیت خواهد رویید و آینده‌ای درخشان برای آنها خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: امروز عوامل داعش به انسان‌هایی سرگردان، خشن و اسلحه‌به دست تبدیل شده و دستانشان به خون آلوده شده و اینک بعد از شکست در عراق و سوریه به کشورهای خود برخواهند گشت.
آیت‌الله عابدینی تاکید کرد: خداوند در قرآن کریم بر این نکته تاکید دارد که بر افراد ظالم تکیه نکنید چرا که آتش خواهید گرفت لذا امروز شاهد تحقق این امر  هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: با پیروزی جریان مقاومت بر جریان داعش و تکفیری فتنه آنها بر موسسان آن برگشته و ریشه ظلم ریشه‌کن خواهد شد از این رو باید همواره خداوند را به پاس این نعمت شاکر باشیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»