Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در چهارمین دیدار خود در لیگ بیست و ششم دسته یک مردان کشور، با نتیجه سه بر 2، میهمان خود توپگاه بابلسر را شکست داد تا بازی چهارم خود را نیز با برد به پایان برساند.

به گزارش ایرنا هفته چهارم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان دسته یک کشور جام شهید «محسن حججی» دیروز /چهارشنبه یکم آذرماه/ در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه پیگیری شد که تیم شهرداری ارومیه در چهارمین دیدار خود به پیروزی سه بر 2 مقابل توپگاه بابلسر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار بازیکنان شهرداری ارومیه با نتایج 23 بر 25، 25 بر 18 ، 25 بر 18، 23 بر 25 و 15 بر 11 توانست تیم حریف را به زانو در بیاورد.
در آغاز ست اول بازیکنان توپگاه بابلسر، بازی خوبی را آغاز کردند و توانستند ست اول را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کنند.
ست دوم در حالی ادامه یافت که بازیکنان تیم شهرداری جوان ارومیه برای جبران ست اول وارد میدان شدند و ست دوم را با نتیجه 25 بر 18 به نفع خودشان به پایان رساندند.
در ست سوم بازیکنان تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه توانستند با نتیجه 25 بر 18 توپگاه بابلسر را مغلوب خود کنند تا نتیجه بازی در ست های بعدی مشخص شود.
شهرداری جوان ارومیه در ست چهارم با نتیجه 23 بر 25 مغلوب تیم توپگاه بابلسر شد تا این بازی به ست پنجم کشیده شود.
در ست پنجم این بازیکنان جوان شهرداری بودند که توانستند با نتیجه 15 بر 11 تیم توپگاه بابلسر را مغلوب خود کنند تا به چهارمین برد خود در این فصل برسد.
به گزارش ایرنا در بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک، 16 تیم در 2 گروه حضور دارند که گروه اول شامل تیم های شهرداری جوان ارومیه، مقاومت مهاباد، کاله جوان، بیمه رازی نور، توپگاه بابلسر، راه یاب ملل مریوان، ملوان تهران و شهرداری قزوین است.
همچنین تیم های لاستیک بارز کرمان، گل گهرسیرجان، عقاب تهران، کریمه قم، شهروند اراک، موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان در گروه دوم قرار دارند.
این رقابت ها در 2 مرحله مقدماتی و پلی آف پیگیری می شود که مرحله مقدماتی در 2 گروه به صورت دوره ای، شامل دور رفت و برگشت برگزار می شود.
تیم شهردای ارومیه در سه بازی خود مقابل شهرداری قزوین، ملوان تهران و راه یاب ملل مریوان به پیروزی رسیده بود و با 3 برد و هفت امتیاز در رتبه دوم گروه نخست این رقابت ها قرار دارد.
8135 / 2093
**خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

دریافت 7 MB

امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردن و پس از خارج کردن مغروق آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول