Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: دغدغه ما رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه است و تاکنون کاروان‌های امداد رسانی بسیاری را به این استان ارسال کرده‌ایم.به گزارش بلاغ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام درباره مدیریت و مقابله با وقوع زلزله در استان متبوعش، اظهار کرد: همزمان با زلزله کرمانشاه، در ایلام هم زلزله‌هایی رخ داد، اما قدرت کمتری داشت و خسارتی جدی وارد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: براثر زلزله ایلام، آب و برق مناطق زلزله‌زده قطع و به دنبال آن جلسه ستاد مدیریت بحران استان تشکیل شد، مسئولان دستگاه‌های مربوط در این جلسه شرکت کردند و در نهایت توانستیم تا روز بعد از این حادثه، آب و برق مناطق آسیب دیده را وصل کنیم.

استاندار ایلام گفت: بررسی خسارت وارد به استان چند روزی زمان برد، در نهایت گزارش‌های دریافتی را به ستاد مدیریت بحران کشور ارسال کردیم.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: طی سه روز گذشته چندین زلزله و پس‌لرزه با قدرت ۴ الی ۵ ریشتر در ایلام رخ داده است، امروز نیز چندین زلزله خفیف در استان ایلام ثبت شد که خوشبختانه آسیب جدی به شهرستان‌ها و استان ایلام وارد نکرد.

وی با بیان اینکه دغدغه ما رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان استان کرمانشاه است، اضافه کرد: تاکنون کاروان‌های امدادرسانی بسیاری حامل کالا‌های اساسی از جمله چادر، پتو و اقلام غذایی به کرمانشاه ارسال شده است. همچنین بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین سنگین برای انجام عملیات امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شده‌اند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: بنده به همراه نماینده، ولی فقیه و تعدادی از مدیران استان از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازدید و کاروان امداد و نجات را با خود به این استان منتقل کردیم.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6093172

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت