Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- استاندار کردستان در بازدید از مناطق آسیب دیده زلزله کرمانشاه در شهرستان ثلاث باباجانی،گفت: کردستان به عنوان استان معین در بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جریان بازدید از مناطق آسیب دیده ثلاث باباجانی در معیت نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با اشاره به اینکه بازسازی حدود ١٦٠ روستای شهرستان ثلاث باباجانی بر عهده بنیاد مسکن کردستان نهاده شده، گفت: باید با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله زده حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از کمک های همه جانبه مردم شریف کردستان، از کردستانی ها تقاضا کرد همچنان حمایت های خود از مردم آسیب دیده این مناطق را ادامه دهند و در بازسازی منازل مسکونی مشارکت گسترده داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: از همان ساعات اولیە زلزلە استان کردستان به عنوان استان معین چندین جلسە شورای هماهنگی مدیریت بحران برگزار کرد.

امیرقادری با بیان اینکە بازسازی بیش از ۱۰۰ روستا در شهرستان ثلاث باباجانی بە بنیاد مسکن کردستان واگذار شدە است ادامە داد: بە شورای هماهنگی مدیریت بحران کردستان تکلیف شدە است کمک‌های همە دستگاه‌ها را تجمیع و در راستای بهبود شرایط مناطق زلزلە زدە بە کار بگیرد.

وی از اعزام ماشین آلات مورد نیاز نظیر لودر، بیل مکانیکی و کمپرسی اعزام شدە است اضافە کرد: تلاش می‌شود کە این کمک‌ها تا پایان کار بصورت کامل ادامە داشتە باشد تا هرچە زودتر مردم بە شرایط عادی زندگی بازگردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان همچنین از پیگیری جهت‌دهی بە کمک های مردمی خبر داد و گفت: ضمن عرض تسلیت بە محضر مردم شریف مناطق درگیر در زلزلە اعلام می‌کنم کە ما بە عنوان استان کردستان در بازسازی مناطق زلزلە‌زدە مشارکت فعالانە خواهیم داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم،گفت: شایسته سالاری باید مبنای انتصابات در دستگاه‌ها باشد و در این زمینه باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: نماینده مجلس باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل، آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، افزود: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، گفت: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، تصریح کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات مناطق جمع‌آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بخش لوداب، تصریح کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 748183

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند