Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@14:37:01 GMT

علمی کردن شاخص های بخش کشاورزی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۳۲۷۰

علمی کردن شاخص های بخش کشاورزی ضروری است

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، ناصر حیدری پوری،  در نشست شورای هماهنگی بخش کشاورزی در بندرعباس افزود: علمی کردن فعالیت های کشاورزی ، اقتصادی کردن کشاورزی و موضوع تجهیز منابع و نیروی انسانی،  3شاخص مهم هستند که مدیران باید گزارش علمی آنها را تهیه وبه سازمان جهاد کشاورزی ارائه دهند.

وی افزود : هدف از نشست شورای هماهنگی بخش کشاورزی، مرور شاخص ها و عملکرد سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابع می باشد بطوری که مشخص شود در طی 4سال گذشته چقدر از فعالیت های کشاورزی براساس معیارهای علمی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری پوری تاکید کرد : بایدبا هدف ارتقاء شاخص های بخش کشاورزی، از فعالیت های علمی  و پژوهشی در تمام بخش های کشاورزی از جمله حفظ نباتات ، زراعت ، باغبانی ، شیلات ، دام وطیور ، منابع طبیعی و آبخیزداری  بیشترین بهره را برد.

وی عنوان کرد :قیاس کردن فعالیت های کشاورزی با مباحث علمی می تواند درارائه راهکارمناسب  تولید محصول سالم و اقتصادی کردن بخش کشاورزی موثر باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان

با حکم محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی باقری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.

علی باقری از یکم بهمن ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری خدمت رسان حوزه کشاورزی استان بوده است.

در این حکم آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیرو‌های متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام‌های موثر بردارید.

توفیق شمارا از درگاه خداوند منان خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان