Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@19:49:07 GMT

بازنگری بسته توسعه و ارتقای منابع آموزش علوم پزشکی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۴۹۸۶

بازنگری بسته توسعه و ارتقای منابع آموزش علوم پزشکی

معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بازنگری بسته توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت‌های آموزش علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر امیراحمد اخوان با اشاره به اهمیت بسته توسعه منابع و زیرساخت‌های آموزش علوم پزشکی گفت: بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی برنامه اصلی حوزه آموزش علوم پزشکی است و برای اجرایی‌سازی این بسته‌ها ضروری است تا به تامین زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ادامه داد: باتوجه به برنامه معاونت آموزشی وزارت بهداشت مبنی بر بازنگری بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در ابتدای دولت دوازدهم در حاشیه همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، کارگروه‌هایی برای بازنگری این بسته‌ها تشکیل شد و یکی از این کارگروه‌ها نیز برای بررسی بسته توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت‌های آموزش علوم پزشکی بود.

او افزود: این کارگروه ترکیبی از مدیران حوزه آموزش وزارت بهداشت و معاونان آموزشی برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی بود که با بررسی تمامی محورها، اهداف و شاخص‌ها بسته توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت‌های آموزش علوم پزشکی مورد بازنگری قرار گرفت.

معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: در بازنگری بسته توسعه منابع و زیرساخت‌ها تقویت زیرساخت‌های تجهیزات آموزشی رشته مقاطع مختلف خصوصا مقاطع تکمیلی و تخصصی و نیز بیمارستان‌های آموزشی مورد تاکید قرار گرفت.

اخوان گفت: تامین هدفمند و نظام‌مند اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور نیز به عنوان یکی از اولویت‌های بسته "توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت‌های آموزش علوم پزشکی" لحاظ گردید. همچنین ارتقای بستر ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه آموزش علوم پزشکی از طریق محور به روزرسانی سیستم اطلاعات یکپارچه آموزش علوم پزشکی کشور نیز تبیین شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت را به عنوان رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403" منصوب کرد.در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر حسین فرشیدی
معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت

با توجه به اینکه کشور عزیزمان در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذیربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی‌ بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد