Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- گردهمایی روسای هیاتهای ورزشی جانبازان و معلولان 30 استان روز پنجشنبه با محوریت جذب و توسعه منابع پایدار در مشهد برگزار ‌شد.

نایب رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان در این نشست گفت: با توجه به کمبود منابع در بخش ورزش جانبازان ومعلولان لازم است هیاتهای ورزشی ضمن استفاده از مشارکتهای مردمی و سازمانی نسبت به استفاده از طرفیتهای حمایتی نهادهای مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا صفارزاده افزود: تصویب آئین نامه ترویج فرهنگ حضور، توانمند سازی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان از طریق ورزش در شورای عالی انقلاب فرهنگی بستر مناسب و تکیه گاه قانونی خوبی برای مشارکت مدیران دستگاهها و سازمانها برای حمایت از جانبازان و معلولان و ورزش آنها است.
وی به مشکل تامین مالی هیاتهای استانی اشاره و بیان کرد: طبق مصوبه مجلس در خصوص برنامه ششم توسعه 27صدم درصد از مجموع 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش همگانی و زیرساختهای ورزشی به ویژه در حوزه ورزش جانبازان و معلولان اختصاص یافته است.
نایب رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان ادامه داد: با توجه به منابع فراوان حاصله از این قانون، از هیاتهای استانی انتظار می رود نسبت به برقراری ارتباط، تعامل و پیگیری مستمر این قانون از طریق ادارات کل ورزش و جوانان استانها اقدام کنند.
وی همچنین به راه اندازی سامانه تلفنی طرفداران ورزشهای جانبازان و معلولان اشاره و بیان کرد: این سامانه به سرشماره 3064 جهت جلب کمکها و مشارکت آحاد مردم راه اندازی شده که با ارسال یک پیامک روزانه مبلغ200 تومان از هر هوادار اخذ می شود.
صفارزاده گفت: هر هیات ورزشی استان به میزان درآمدی که از طرفداران از طریق این سامانه جذب کند می تواند به نسبت خاصی از این منابع استفاده کند.
800 ورزشکار در رشته های مختلف درهیات ورزشی جانبازان و معلولین خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند.
خبرنگار: ناصراسدزاده هروی **انتشار: حسین کریم زاده
3221/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳