Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه تاکنون تعداد شش هزار و 977 تخته پتو به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد 30 هزار و 596 عدد کنسرو، 191 رول نایلون، 15 هزار و 520 دست پوشاک، 400 عدد تشک نیز به این مناطق ارسال شده است.به گزارش بلاغ،محمد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: جمع‌آوری اقلام مورد نیاز جهت کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده از سوی واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی مازندران تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام این مطلب افزود: در پی وقوع زلزله اخیر، اصناف و بازاریان و واحدهای تولیدی و معدنی استان مازندران از همان آغازین ساعات کار جمع‌آوری اقلام مورد نیاز به این مناطق را آغاز کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه تاکنون تعداد شش هزار و 977 تخته پتو به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد 30 هزار و 596 عدد کنسرو، 191 رول نایلون، 15 هزار و 520 دست پوشاک، 400 عدد تشک نیز به این مناطق ارسال شده است.

محمدپور در پایان اذعان کرد: همچنین کمک‌های ارسالی واحدهای صنفی، صنعتی ومعدنی مازندران به این مناطق شامل 20 هزار قرص نان، ده هزار و 65 عدد آب معدنی، 408 عدد بخاری و ده هزار عدد کیک و کلوچه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان