Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - امام جمعه شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: پایان داعش که با حمایتها و پشتیبانی‌های سران استکباری و خود فروخته در ممالک اسلامی شکل گرفت، نتیجه اقدامات ارزشمند سربازان ولایت، اقتدار و ابهت جبهه مقاومت اسلامی است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داعشی ها به نام اسلام تیشه به ریشه اسلام زدند و با اقدامات جنایتکارانه خود به مسلمانان در سرتاسر دنیا ضربه وارد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فروپاشی داعش در حقیقت فروپاشی ظلم، ستم مستکبران جهان و هم پیمانان جنایتکار صهیونیستی و حامیان آنان است.
وی بیان کرد: تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، حضور مقتدرانه سربازان ولایت در جبهه مقاومت اسلامی و فرماندهی عالی سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر سلیمانی توانست اقتدار اسلام را به دنیا نشان دهد و فتنه داعش را خاموش و ریشه ستم آنان را بخشکاند.
امام جمعه خاش از ایثارگری ها، مقاومت و ایستادگی مردم ایران، سوریه و عراق در مقابل جبهه ستمگران و جنایتکاران جهان قدردانی کرد و گفت: در چند سال حضور و فعالیت جنایتکاران داعشی و گروهک های تروریستی در سرزمین های اسلامی و کشته شدن هزاران فرد بی گناه، زنان، مردان و کودکان مظلوم خسارت های جبران ناپذیری به مسلمانان وارد کرد که تا سالهای سال امکان جبران آن وجود ندارد.
حجت الاسلام دهقان اظهار داشت: هم اینک براثر جنایات و ستمگری و تخریب های چند ساله گروه تکفیری داعش در سوریه و عراق شاهد نابود شدن بسیاری از زیربناها و ثروت ها و سرمایه های انسانی و بیت المال در شهرهای مختلف این کشورهای اسلامی هستیم که شاید چند قرن کار و تلاش نتواند خسارت های وارده را ترمیم کند.
وی بیان کرد: با پایان داعش، وعده خداوند متعال در مورد ذلت ظالمان محقق شده است.
وی افزود: گروههای مقاومت مردمی در برابر اقدامات وحشیانه گروه تکفیری داعش که مورد حمایت استکبار جهانی و برخی کشورهای ارتجاع منطقه بودند سینه سپر کردند و با تمام وجود در مقابل آنان ایستادند.
وی تصریح کرد: فتنه داعش برای کشورهای اسلامی بویژه عراق و سوریه مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود که به فضل الهی نابود شدند.
به گزارش ایرنا، گروه تکفیری و تروریستی که خود را دولت اسلامی شام و عراق می خواند، بدترین جنایت های تاریخ معاصر را در کشتار مردم بی دفاع رقم زد که پس از سالها با تلاش و مجاهدات رزمندگان جبهه مقاومت، آخرین پایگاه متمرکز آنان در بوکمال سوریه، این گروه تکفیری برچیده شد.
7316**3213 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی **انتشاردهنده: اکبر نوری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم