Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بسیج را به معنی حضور در همان نقطه‌ای دانست که انقلاب به آن نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ابوذر کاظمی با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به مناسبت پیروزی تاریخ‌ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری گفت: «ریشه‌کنی گروه تکفیری، سعودی، صهیونیستی و آمریکایی داعش به دست نیروهای مقاومت، حشدالشعبی و بسیج زیر یک پرچم، یک ولایت و یک هدف صورت گرفت و این وحدت، ثمره همان فرمان تاریخی امام(ره) بود و امروز همه ما باید قدرشناس این اتحاد و امنیت و قدرت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کاظمی افزود: «بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا فداه و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است؛ پس پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر ارواحنا فداه یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است و شاید یکی از دلایل نامگذاری این هفته به نامه بسیج یادآوری رشادت‌ها، ایثار و از خودگذشتگی آنانی است که با خون خود این شجره سترگ را در این انقلاب آبیاری کردند.»

وی اظهارکرد: «امروزه فرهنگ بسیجی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای همسایه مثل عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و غیره نهادینه شده است و به برکت فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در پنجم آذر سال 1358 بعد از 38 سال همچنان ما موفیقت فرزندان امام(ره) را در تمامی عرصه‌های علمی، عمرانی، جهادی و فرهنگی شاهد هستیم.»

فرمانده بسیج کارکنان واحد تهران غرب خاطرنشان کرد: «از آنجایی که پرهیز از موازی کاری یکی از اصولی است که بسیج کارکنان آن را همواره به طور جدی در دستور کار قرار داده است، سعی داریم با هم‌افزایی و هم‌پوشانی برنامه‌های منسجم ملی و مذهبی واحد را با مشارکت حداکثری خود تقویت نماییم. البته علاوه بر این مشارکت گروهی، مأموریت‌های ابلاغی از سوی حوزه مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم با حمایت‌های ارزشی رئیس محترم واحد تهران غرب به خوبی انجام می‌شود.»

ابوذر کاظمی دکترای زبان و ادبیات عربی از دانشگاه آزد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در کارنامه شغلی خود مسئول گزینش و دبیر ستاد شاهد و ایثارگران واحد تهران غرب، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه مقاومت بسیج کارکنان واحد و مدیر شعبه علمی و پژوهشی حوزه مقاومت بسیج 271 عمار یاسر را دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او با توجه به شعار هفته بسیج سازندگی امسال همه با هم گفت: در جهت تحقق شعار سال بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در جهت برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۹۷ گروه جهادی در قالب ۵۰۰ نفر به منظور خدمات دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

او، برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومان، افتتاحیه طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود