Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد انصاری، رييس كميسيون حقوقی و ايثارگران شورای شهر اردبیل از خواسته هزاران جوان اردبیلی برای حضور نماینده‌ای از استان در لیگ‌های مطرح فوتبال کشور خبر داد و تأکید کرد: شهرداری برای احیای فوتبال اردبیل همت کند.

وی با اظهار گلایه‌مندی از وضعیت بلاتکلیفی تیم فوتبال شهرداری اردبیل، افزود: شهرداری اردبیل می‌بایست دستور شایسته‌ای را در مسیر  احیای تیم فوتبال شهرداری صادر کند و اعضای شورای اسلامی شهر هم از هرگونه اقدام برای شکوفایی فوتبال استان حمایت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری زمانی مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور و جزء تیم‌های مطرح لیگ دسته یک بود، اما این روزها متأسفانه حال و روز خوشی ندارد و با کش و قوس‌های فراوان روز به روز به سمت نابودی پیش رفته و به دلیل مدیریت نامناسب و نبود حمایت از سوی مسؤولان و برخی حواشی دچار مشکلات عدیده‌ای شده است.

انصاری یادآور شد: دلسوختگان فوتبال و ورزش می‌بایست در ورود به عرصه‌هایی که بوی نفاق و تفرقه افکنی به مشام می‌رسد خودداری کرده و با پیدا کردن دلایل شکست و ناکامی‌های گذشته، با انجام آسیب شناسی اصولی و علمی زمینه احیای دوباره فوتبال شهرداری را فراهم سازند.

وی بیان کرد: نگاه سیستمی و برنامه محور می‌تواند چراغ راه آینده ورزش فوتبال و بازگردانی دوباره نشاط و شادابی جوانان ورزش دوست اردبیل باشد و با هماهنگی، یکدلی و رعایت سلسله مراتب در سطوح مختلف مدیریتی، تعامل و ارتباط صحیح و مناسب با هیأت فوتبال استان و نظارت صحیح و به موقع در زمینه باشگاهداری به فوتبال استان برای حضور در لیگ‌های حرفه‌ای کشور کمک کرد.

وی با تأکید بر ضرورت همراهی تمامی نهادهای اجرایی از جمله اداره‌کل ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و اورژانس، ادامه داد: شورای شهر و شهرداری برای برگزاری نشست‌های علمی و فنی با حضور پیشکسوتان، اهالی فوتبال و دلسوزان این ورزش از آمادگی لازم برخوردار بوده تا شاید با ارائه راهکارهای مناسب و تشکیل کمینه فنی قوی برای احیای فوتبال شهرداری اردبیل برنامه‌های مناسبی ارائه شود.

 

انتهای پیام/ح

شهرداری دستور شایسته‌ای را در مسیر  احیای تیم فوتبال اردبیل صادر کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی در مراسم تجلیل از کارگران خانواده بزرگ شهرداری که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد، یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری را گرامیداشت.

وی تاکید کرد: جایگاه، برکت و وقار دستان کارگران متفاوت از سایرین است تا جایی که پیامبر اعظم بر دستان کارگران بوسه زدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارگرانی که در راه تأمین معاش خانواده تلاش می‌کنند همانند کسانی هستند که در راه خدا جهاد می‌کنند.

مرتضوی ضمن تمجید از تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه مدیریت شهری گفت: اداره کلان‌شهری همانند تهران با جمعیتی ۱۰ میلیونی بسیار دشوار است که خدمات کارگران مجموعه شهرداری را نباید نادیده گرفت.

مرتضوی همچنین با اشاره شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: مسؤولان و همه آحاد مردم و جامعه شریف کارگری باید عنایت ویژه‌ای به جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشند.

در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران ضمن تبریک هفته کارگر، تلاش کارگران خدوم به ویژه در شهرداری را ارج نهاد.

وی افزود: کارگران اساس استقلال کشور هستند.

زاکانی تاکید کرد: پیوستگی عمیقی بین دولت انقلابی و مجموعه شهرداری برقرار است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی که در شهرداری تهران رقم خورده به پشتوانه دولت انقلابی است.

در این مراسم از کارگران برتر مجموعه شهرداری تجلیل شد.

همچنین با درخواست ابراهیم شهرکی کارگر تلاشگر خدمات شهرداری از زاکانی شهردار تهران مبنی بر تبدیل وضعیت استخدام وی موافقت شد.

شهرکی پس از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتقام سخت از اسرائیل غاصب، هنگام کار و در نیمه شب واکنش جالب و متفاوتی داشت، که مورد توجه رسانه‌های گروهی قرار گرفت و درخواست وی مورد موافقت شهردار تهران قرار گرفت.

کد خبر 6099592

دیگر خبرها

  • تا ۵۰ سال آینده مشکلی برای دفن در باغ رضوان نداریم/ ‏احیای قبور ۳۰ ساله
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها