Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@09:08:29 GMT

4مدال تکواندوکاران در چین

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۹۲۹۱

4مدال تکواندوکاران در چین

نخستین روز مسابقات تکواندو انتخابی جایزه بزرگ در چین با کسب چهار مدال رنگارنگ برای نمایندگان ایران همراه شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون تکواندو؛ رقابت های انتخابی تکواندو گرند اسلم (جایزه بزرگ) از امروز در شهر "ووشی" چین آغاز شده است.
در روز نخستین روز این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان 49- و 67+ کیلوگرم بانوان و 68- و 80+ کیلوگرم مردان برای کسب سهمیه حضور در مسابقات گرنداسلم 2017 به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

­
در وزن دوم (68- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی و ابوالفضل یعقوبی در گام نخست با قراعه استراحت روبرو شدند، اما سروش احمدی ابتدا ­14 بر 12 "شوخرات سالائو" از ازبکستان را برد، سپس 23 بر 9 مغلوب میرهاشم حسینی دیگر نماینده کسورمان در این وزن شد.
حسینی در ادامه ­22 بر 2 از سد "یو لین" از ­چین گذشت، سپس 33 – بر 29 "کیم سئوک" از کره‌جنوبی را مغلوب کرد اما در نیمه نهایی 6 بر سه مغلوب ابوالفضل یعقوبی شد و در دیدار رده بندی با نتیجه 35 بر 16 "رازیک دنی" از کرواسی را برد و به مدال برنز رسید.
همچنین ابوالفضل یعقوبی در همین وزن ابتدا 23 بر سه "هیوک لی" از کره جنوبی را مغلوب کرد، در ادامه 17 بر پنج "اتئو رودی" از دومنیکن را شکست داد و در راند طلایی "شین دانگ" ­از کره‌جنوبی را برد و بعد از شکست حسینی در فینال هشت بر هفت مغلوب "کراسنو بوریس" از روسیه شد و مدال نقره گرفت.
احمد محمدی در وزن چهارم 80+ کیلوگرم در دور نخست 21 بر 16 مغلوب "دینگ هوآنگ ژو" از چین شد و از درو رقابت ها کنار رفت.
در بخش بانوان و در وزن اول (49- کیلوگرم)، سودابه پورصادقی چهار بر صفر “کابررا تورتوسا” از اسپانیا را بر، سپس 12 بر یک مغلوب “تامیک کریستینا” از کرواسی شد و از ادامه حضور در مسابقات بازماند.
همچنین ناهید کیانی ابتدا 17 بر 6 “لیانگ ونلی” از چین را برد، سپس 17 بر هشت “لی جینگون” از چین را شکست داد اما 9 بر 6 مغلوب نماینده کرواسی شد و در دیدار رده بندی 6 بر پنج تکواندوکار چین را برد و به مدال برنز بسنده کرد.
در وزن چهارم (67+ کیلوگرم)، فاطمه مصطفایی دنج بر یک مقابل “ژانگ چن” از چین شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
اما ملیکا میرحسینی در همین وزن 10 بر 9 از زهرا پوراسماعیل باخت و حذف شد.
پوراسماعیل در ادامه هشت بر چهار “ژانگ چن” از چین را برد و در مرحله نیمه نهایی دیگر نماینده چین را در راند طلایی مغلوب کرد.
زهرا پوراسماعیل در مسابقه فینال 14 بر صفر مغلوب ”کوآلسزوک الکساندرا” از لهستان شد و به مدال نقره رسید.
میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل با کسب مدال از رقابت های انتخابی صاحب سهمیه حضور در نخستین دوره رقابتهای گرنداسلم شدند.
این مسابقات دارای امتیازات المپیکی است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار  شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می شود.

 

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی