Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@03:59:15 GMT

فعالیت‌های فرهنگی در کشور موازی و کم اثر است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۹۵۵۷

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های فرهنگی در کشور موازی و کم اثر است.

به گزارش ایسنا، حسین نیازآذری در نشست ادواری مجمع ائمه جمعه بابل با ابراز نگرانی از گسترش آسیب‌های اجتماعی خواستار مشارکت و تلاش بیشتر ائمه جمعه برای مدیریت کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

وی با بیان این‌که «موضوع رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌های رهبری است و ایشان در این زمینه به روسای سه قوه ماموریت ویژه دادند»، تصریح کرد: شورای اجتماعی در بخش‌ها و شهرها باید با محوریت ائمه جمعه تشکیل شود تا از طریق فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این آسیب‌ها مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این‌که «بیکاری، اعتیاد، طلاق و زندان از عوامل تشدید کننده جرائم شده است»، افزود: باید همه نهادها و  مراکز فرهنگی و آموزشی با همکاری خیران، حوزویان و دانشگاهیان برای کاهش آسیب های اجتماعی هماهنگ و منسجم برنامه‌ریزی و حرکت کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر «نقش رسانه‌های گروهی، شبکه‌های اجتماعی و تشکل‌های مردم نهاد برای همکاری در این زمینه»، تصریح کرد: نباید نقش و اهمیت سازنده خانواده را در این مباحث کمرنگ دید.

وی با انتقاد از «فعالیت‌های تکراری، موازی و کم‌اثر فرهنگی» خاطرنشان کرد: با همین بودجه اندکی که وجود دارد به دلیل فعالیت‌های پراکنده نتیجه‌ای به دست نمی‌آید.

وی با اشاره به رشد حاشیه‌نشینی در اطراف شهرها از دولت و شهرداری‌ها خواست اصلاح سکونتگاه‌های غیررسمی را در اولویت قرار دهد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم

با فرا رسیدن اردیبهشت ماه کاشت نشا برنج در شالیزار‌های شمال کشور آغاز شده است. بهترین زمان برای کاشت برنج اردیبهشت ماه است و اغلب در شهریور ماه به بار می‌نشیند و آماده برداشت می‌شود.

این روز‌ها شالیزار‌های شمال کشور نمای زیبایی را به طبیعت بخشیده است. شهروند خبرنگار ما فیلمی از شالیزار‌های شهرستان بابل را به نمایش گذاشت که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

آغاز کاشت نشا دوم در شالیزار‌های روستای سنگرودپی بابل + فیلم و تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود