Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی گفت: مسئولیت خطیر جمع آوری اسناد شهدا به همت بنیاد شهید و امورایثارگران ،گامی مهم در ثبت و ضبط آثار شهدا است.

وی گفت: با توجه به همکاری بسیار شایسته خانواده شهدا و ایثارگران 150 هزار نسخه اثر فرهنگی از شهدا جمع آوری شد که می تواند به منظور تهیه کتاب،فیلم و محصولات فاخر فرهنگی مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی فعال ادامه داد: خوشبختانه با وجود 150 هزار نسخه اثر فرهنگی موفق شدیم مجموعه نفیس فرهنگ اعلام زندگینامه شهدای استان را در دو جلد تهیه کنیم.

مسئول کمیته جمع آوری اسناد کنگره ملی بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی با اشاره به مشارکت خوب مردم،خانواده شهدا،مسئولین و هنرمندان در جمع آوری اسناد شهدا تصریح کرد: دستگاههای اجرائی هر یک به صورت مجزا نسبت به جمع آوری آثار شهدا اقدام کرده بودند که برگزاری کنگره و مسئولیتی که بر عهده بنیاد شهید و امورایثارگران گذاشته شد باعث انسجام بخشی به روند جمع آوری آثار شد.

وی با تاکید بر اینکه برای جمع آوری آثار همه 12 هزار شهید استان اقدام شده است افزود: 1200 وصیتنامه از شهدای گرانقدر جمع آوری شد که نسخه اول از مجموعه نفیس 12 جلدی وصایای شهدا در مراسم اختتامیه کنگره رونمایی می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ضمن تقدیر از همکاری خانواده شهدا،دستگاههای عضو کمیته و صداوسیما از خانواده شهدا درخواست کرد تا نسبت به ثبت وصایای شهدا با بنیاد شهید همکاری لازم را انجام دهند.

مهدی فعال گفت: یکی از بخش های مهم در ثبت آثار شهدا، خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران است که در این رابطه 600،سند افتخار گردآوری شده است.

وی نسل جوان امروز را تشنه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: کنگره بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی فرصت ارزشمندی برای انتقال این فرهنگ برای نسل جوان به منظور الگوپذیری است.

انتهای پیام/ح

150 هزار نسخه اثر فرهنگی از شهدای آذربایجان غربی جمع آوری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است