Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: عظمت کار ما بر این بود که فراتر از مرزها، نژاد و قبیله، دشمن اصلی خود که همان استکبار جهانی، صهیونیست و آمریکا بوده‌اند را شناختیم و در مقابل فتنه آنان ایستادگی کردیم. به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، سردار علیجان میرشکار در یادواره شهدای شهرداری و مدافع حرم آمل به خبر خوش نابودی داعش اشاره و اظهار کرد: هفته بسیج با خبر خوش نابودی داعش همراه شد و این نابودی دشمنان عظمت کار مردم ایران و شهدای مدافع حرم را می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ما به عنوان یک بسیجی باید دلایل پیروزی خود را بررسی کنیم، افزود: عظمت کار ما بر این بود که فراتر از مرزها، نژاد و قبیله، دشمن اصلی خود که همان استکبار جهانی، صهیونیست و آمریکا بوده‌اند را شناختیم و در مقابل فتنه آنان ایستادگی کردیم.

یادگار 8 سال دفاع مقدس به بصیرت مردم ایران و عراق و تشکیل حشد الشعبی، فاطمیون و زینبیون در مقابل داعش اشاره کرد و گفت: شهدای ما استراتژی حکوت حضرت حجت را رقم زدند، به‌همین دلیل فراتر از تعصب و قومیت‌ها در مقابل داعش ایستادند.

میرشکار با اشاره به اینکه هم‌زمان دو حرکت در مقابل استکبار جهانی توسط ایران انجام شد و نتیجه آن را می‌بینید، خاطرنشان کرد: یکی بحث مذاکره و سازش بود که نتیجه آن دیده می‌شود و دیگری مقاومت در مقابل استکبار که حاصل آن پیروزی بود.

وی دستور تشکیل بسیج توسط حضرت امام(ره) قبل از جنگ تحمیلی را نشان از ماموریت مبارزه با استکبار جهانی دانست و اضافه کرد: هرچند داعش نابود شده است اما تفکر داعشی مانده و ما باید متوجه تحرکات استکبار جهانی در خاورمیانه باشیم.

رزمنده دفاع مقدس ویژگی بسیجیان و رزمندگان و شهدا را رنگ و بوی الهی داشتن و فقط در راه خدا بودن دانست و بیان کرد: امروز بسیج باید بداند که دشمن به دنبال چیست و کجا را می‌خواهد ضربه بزند.


میرشکار در پایان شهدای مدافع حرم را ثمره شجره طیبه بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج امروز با بسیج سال‌های دوران جنگ تفاوتی‌هایی دارد و ما باید روحیه بسیجی را در خدمت به مردم و در راستای ایران اسلامی مقتدر از همه لحاظ داشته باشیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم شگفتی‌ساز قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در حالی امروز در سالن بانکوک آرنا تایلند به دست آمد که مهدی تاج هم با حضور در محل برگزاری این بازی، نظاره‌گر نمایش شاگردان وحید شمسایی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران که نایب رئیس ای‌اف‌سی است و ریاست کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم برعهده دارد، دیدار شاگردان وحید شمسایی مقابل قرقیزستان را از نزدیک تماشا کرد.

مهدی تاج در پایان مسابقه ایران مقابل قرقیزستان هم در رختکن تیم ملی فوتسال حضور یافت و به وحید شمسایی و شاگردانش بابت راهیابی به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و صعود به جام جهانی ازبکستان تبریک گفت.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون هم در کنار مهدی تاج این دیدار را از جایگاه ویژه در سالن بانکوک آرنا نظاره کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است