Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه پیروزی‌های منطقه حاصل تفکر بسیجی است، گفت: باید تفکر بسیجی در تمام ابعاد زندگی‌مان جاری باشد تا بتوانیم سعادتمند ادامه حیات دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن حسینی شاهرودی عصر پنج‌شنبه در آئین غبارروبی گلزار شهدای شاهرود با حضور خانواده شهدا، بسیجیان، ایثارگران و مسئولان به مناسبت هفته بسیج، ضمن بیان اینکه بسیج نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی و جهان اسلام است، بیان کرد: هفته بسیج امسال مصادف با شکست تکفیری‌ها در منطقه است که توطئه‌ای بسیار بزرگ بودند و بنا به گفته خود دشمنان و آمریکایی‌ها یعنی کسانی که داعش را به وجود آوردند، این گروهک قرار بود ۳۰ سال ادامه حیات دهد اما سردار سلیمانی که اسوه پاسداران، بسیجیان، لشگریان مخلص خدا است، با پایان دادن به زندگی داعش برای ما افتخاری بزرگ آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز اینکه بسیج مولود مبارک انقلاب اسلامی است، مولودی که بافرمان امام خمینی(ره) متولد شد و اگر نبود، شاید شرایط فعلی را نداشتیم، تصریح کرد: بسیج یک ارگان نظامی نبود، بلکه انتقال‌دهنده تفکر انقلاب اسلامی در جهان اسلام و حتی خارج از آن بود اگر ما شاهد صدور انقلاب اسلامی هستیم باید به بسیج، نگاه کنیم.

صدور ایدئولوژی بسیج به جهان

عضو خانه ملت گفت: رژیم بعث و اشتغال گران عتبات عالیات تا سال‌ها در مقابل جریان اسلام و تفکر انقلاب اسلامی قرارگرفته بودند و ما به‌راحتی نمی‌توانستیم فکر کنیم که پرچم انقلاب اسلامی و اسلام، تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر درودیوار عراق نصب باشد لذا باید گفت ما با جنگ بر عراق پیروز نشدیم ما ایدئولوژی بسیج را به جهان صادر کردیم.

حسینی شاهرودی درباره مصادیق صدور انقلاب اسلامی، بیان کرد: ما با جنگ بر یمن، لبنان، افغانستان و ... حضور پیدا نکردیم بلکه ب تفکر انقلاب اسلامی که حامل آن بسیجیان دلاور بودند، بر منطقه مسلط شدیم، بسیجیانی که در طول ۳۸سال انقلاب، نه در حوزه نظامی بلکه در همه حوزه‌ها حماسه آفریدند.

وی افزود: وقتی سخن از مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می‌کنیم که متبلور در بسیج است، مشمول همه حوزه‌ها و همه زمان‌ها و حتی همه مکان‌ها خواهد شد، هیچ‌کس نمی‌تواند خودش را از آن جدا کند چه یک مدیر، چه یک نظامی، یک روحانی، یک کارگر، یک دانشجو و یا هر قشر دیگری، همه باید تفکر بسیجی را در خود داشته باشند.

هر حرکتی لازمه داشتن پیوست فرهنگی است

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: اگر زخم‌ها و خراش‌هایی بر نظام اسلامی و جمهوری اسلامی توسط دشمنان و یا غافلان داخلی وارد می‌شود، این نمی‌تواند تفکر انقلابی، اسلامی و بسیجی ما را خدشه‌دار کند و ما ناکارآمدی انقلاب را بیان کنیم این ناکارآمدی در کسانی است که در سیاست، رفتار و تصمیماتشان، نگاهی بسیجی وار نداشته‌اند ما در حوزه فرهنگی باید با تفکر بسیجی حرکت کنیم، آن‌هم بسیجی که برگرفته از اسلام و انقلاب است.

حسینی شاهرودی بابیان اینکه نظام اسلامی ایران ماهیت فرهنگ دارد، تأکید کرد: هر حرکتی باید با پیوست فرهنگی در ایران اسلامی انجام شود، امروز درگیر جنگ اقتصادی هستیم، با تفکر بسیجی در جنگ نظامی پیروز شدیم لیکن در جنگ اقتصادی نیز اگر بخواهیم پیروز شویم، نگاهمان باید جهادی باشد یعنی همان نگاهی که در ابتدای انقلاب وجود داشت و ما امروز در مبارزه با دشمنان خارجی و داخلی خصوصاً داعش شاهد آن هستیم باید در جامعه مستولی شود، در برهه کنونی باید به سلاح تفکر انقلابی مجهز باشیم تا بتوانیم مدیریت جهادی را در عرصه اقتصادی داشته باشیم.

وی افزود: در عرصه سیاسی نیز امروز اگر بخواهیم راه پیروزی را طی کنیم می‌بایست تفکر بسیجی را داشته باشیم ما مذاکره را رد نمی‌کنیم اما مذاکره‌ای که بنیانش محوریت اسلامی، انقلابی و جهادی باشد و از مواضع اصولی خودمان عقب‌نشینی نکنیم، از دشمن نترسیم بلکه دشمن را بترسانیم خدا در قرآن می‌فرماید خودتان را به همه ابزارها و سلاح‌ها مجهز کنید.

عضو خانه ملت گفت: تفکر بسیجی، تفکر انقلاب اسلامی است واگر ما توانستیم کمتر از سه سال بر لشکر داعش و تمام پشتوانه اش پیروز شویم، این تاثیر فرهنگ اسلامی و بسیجی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی