Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: وام مسکنی که دولت در نظر گرفته دیوار حیاط روستاهای ما در مناطق زلزله زده را هم نخواهد ساخت.

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در نظر داریم با تصویب قانونی در متمم بودجه چند مشکل اساسی مردم مناطق زلزله زده را تا حدودی حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول اینکه وام مسکنی که دولت در نظر گرفته دیوار حیاط روستاهای ما در مناطق زلزله زده را هم نخواهد ساخت. مبلغ ۲۵ میلیون برای روستا و ۳۵ میلیون برای شهر باید به ۴۰ میلیون برای روستا و ۵۰ میلیون برای شهر افزایش یابد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سود وام اشتغال برای کرمانشاه ۶ درصد است، افزود: در صدد هستیم تا در این قانون سود وام اشتغال برای مناطق زلزله زده صفر باشد.

مصری گفت: طبق این قانون واحد های تولیدی که قبلا وام گرفته اند تا دو سال سودی پرداخت نخواهند کرد. همچنین هزینه مصرف برق با تخفیف ویژه در ایام سرد سال تا پایان سال جاری محاسبه خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زیرساختها هم از طریق منابع صندوق توسعه ملی بازسازی خواهند شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، اظهار داشت: تهران بر خلاف اینکه پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات بوده، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن دولت، این استان نیز مورد توجه قرار گیرد.   خلجی گفت: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیس جمهور، باید به تهران نیز توجه شود، اما چون تهران بزرگ است، باید این سفرها، منطقه به منطقه و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، کارهای لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت