Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر کریمی در این باره به خبرآنلاین افزود: در این کنفرانس من به همراه آشیق ستار خدایی، گوشه هایی از داستان بهرام و گولو خندان را که در قالب پرده خوانی و هنر نقالی و آشیقی بود به اعضای ICCN ، نشان دادیم.
وی یادآورشد: در این رویداد تندیس هنر آشیقی زنجان در مراسمی رسمی به دبیر کل ICCN اهدا و سپس پرده نقالی داستان بهرام و گولو خندان توسط اعضای شرکت کننده از ICCN، امضا و توسط موسسه فرهنگی، هنری سمت گنجینه ققنوس به عنوان خاطره فرهنگی زنجان به موسسه آموزش چند فرهنگی یسوند چین اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی اظهار کرد: در جریان تبادل پروتکل های فرهنگی و هنری در سیزدهمین کنفرانس ICCN، حکم اجراء و میزبانی فستیوال 2018 شهر آلجمسی ی اسپانیا توسط سئوک جی لی، دبیر کل ICCN به شهردار این شهر تقدیم شد.
رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی- هنری سمت گنجینه ققنوس گفت: شهردار آلجمسی، پس از دریافت این حکم، از اعضای ICCN جهت حضور و شرکت در این جشنواره که با مشارکت شهر والنسیا و با برگزاری مجمع عمومی سال 2018 همراه خواهد بود دعوت به عمل آورد که موسسه فرهنگی، هنری سمت گنجینه ققنوس از زنجان جزء دعوت شدگان بود.
وی خاطرنشان کرد: در فرآیند برگزاری این رویداد، نامه های رسمی و پیشنهادات فرهنگی، هنری موسسه فرهنگی، هنری سمت گنجینه ققنوس به اعضای ICCN، ایفاد شد که رئیس دانشگاه فولکلند هندوستان، به عنوان عضو ICCN و UNESCO پیشنهاد رسمی خود را جهت برگزاری فستیوال فرهنگی، هنری شهر زنجان به موسسه فرهنگی- هنری سمت گنجینه ققنوس ارائه کرد.
کریمی ضمن تقدیر از زحمات نگارگر پرده نقالی داستان بهرام و گولو خندان، جناب آقای فرهاد عندلیبی افزود: بنده ازو سازنده مجسمه هنر آشیقی جناب آقای علی چراغی که با سفارش موسسه فرهنگی، هنری سمت گنجینه ققنوس با نهایت صمیمیت با این موسسه همکاری کردند، قدردانی و از تلاش های زهرا سرخوش، مدیر روابط بین الملل موسسه، انگیزه و همت جناب آقای علی بیگلو و حضور استاد آشیق ستار خدایی سپاسگزاری کنم.
وی ادامه داد: همچنین از استاد محمود عربخانی نیز بخاطر زحماتشان در طول آماده سازی هنر نقالی در زنجان جهت اجرا در پکن تشکر می کنم.
در این کنفرانس، ابوذر علی بیگلو ( نماینده موسسه فرهنگی ، هنری سمت گنجینه ققنوس و تهیه کننده و ارائه دهنده پرونده فرهنگی شهر قیدار به ICCN ) و استاد آشیق ستار خدایی، حضور داشته و به همراه اکبر کریمی با دبیر کل ICCN، دیدار کردند.
موسسه سمت گنجینه ققنوس زنجان نخستین موسسه ایرانی است که توانسته است در سازمان ICCN عضو شود.
پیش از این شهرهای اصفهان، شیراز و نیشابور از ایران عضو ICCN شده بودند که به تبع تلاش های موسسه سمت گنجینه ققنوس، زنجان نیز به جمع این شهرها پیوست.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد بازدید کرد.

عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازدید از دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد، اظهار کرد: باید اعتراف کنم حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری قبل و بعد از انقلاب اسلامی فرمود‌ه‌اند در این نمایشگاه ظهور و بروز یافته است و این حرکت در مسیر این تمدن را امروز مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: این عزیزان در نوجوانی در حوزه‌های مختلف محیط زیست، دارو‌های گیاهی، علوم پایه و مهندسی پزشکی دستاورد‌های فناورانه خود را به نمایش گذاشته‌اند که مسرت‌بخش و امیدآفرین است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر حمایت از دستاورد‌های پژوهشی دانش آموزان سمپادی بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر دستگاه‌ها باید تلاش کنند که از این دستاورد‌ها حمایت شود تا این نسل خوش‌فکر انگیزه بیش از پیش پیدا کند.

خسروپناه گفت: مباحث علمی و دانشی یک بخش است، بخش دیگر بینش است، دانش و بینش، علم و ایمان دو بال هستند باید دانش و بینش ارتباط داشته باشند تا اگر شبهاتی داشته باشند برطرف و استعداد‌های علمی شکوفاتر شود، باید از معلمان و مدیرانی که باعث شکوفا شدن این استعداد‌ها شده‌اند، سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»