Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا برخورداری با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مسابقات کاراته سبک شوتوکان در بخش مردان در قم برگزار می‌شود و کاراته کاهای نقاط مختلف کشور در این سبک در قم برای رقابت با هم گرد هم خواهند آمد.

وی افزود: استان قم روز جمعه سوم آذرماه میزبان مردان کاراته کای ایران در رقابت‌های قهرمانی سبک شوتوکان کاراته دو در رشته کومیته خواهد بود و پیش بینی حضور پرتعدادی از کاراته کاهای استان‌های مختلف کشور را داریم و تمهیدات لازم برای این میزبانی اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: این رقابت‌ها در رشته کومیته و به مناسبت هفته بسیج در محل خانه کاراته استان قم واقع در مجموعه ورزشی راحله به انجام خواهد رسید و کاراته کاها در اوزان مختلف از صبح روز جمعه روی تاتامی خواهند رفت.

برخورداری در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: امیر مهدی‌زاده قهرمان بزرگ کاراته آسیا و جهان از استان قم روز گذشته ایران را به مقصد ژاپن جهت مسابقات لیگ جهانی ترک کرد و به عنوان تنها ایرانی حاضر در مسابقات در بخش مردان در این رقابت‌ها مسابقه خواهد داد.

وی عنوان کرد: لیگ جهانی کاراته در طول سال به صورت مقطعی در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود و مهدی زاده به تناوب در این مسابقات شرکت کرده است که امتیاز این مسابقات در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته تأثیر دارد.

 

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت

مهدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ظهار کرد: یکی از بانوان کاراته کا قمی در مسابقات قهرمانی دختران کشور موفق به کسب مدال طلا شد.

رییس هیات کاراته استان قم با اشاره به اینکه این مدال، اولین مدال طلای کشوری تاریخ کاراته استان قم در بخش دختران است افزود: سارا پاداش در کومیته وزن ۶۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان دختران با شکست تمامی رقبای خود مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

وی بیان کرد: پاداش این مدال را چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مسابقات قهرمانی کشور دختران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد کسب کرد.

بیرانوند گفت: سارا پاداش در دیدار فینال وزن خود، مائده شالی از استان قزوین را شکست داد و فاطمه عابدی از استان مازندران و مهلا صداقت از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6089147

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان